24U pro školství

Proč 24U ?


9. Učitelský summit 10+ let zkušeností 100+ vyrobených iKufrů 200+ spolupracujících škol 500+ iPad pro učitele
Odběr Novinek

Sociální sítě


iPad pro učitele

Vítáme Vás na stránkách projektu iPad pro učitele. Cílem tohoto projektu bylo, aby si učitelé vyzkoušeli využití iPadu ve svých vyučovacích hodinách a sdíleli své zkušenosti s dalšími účastníky tohoto projektu.

Projekt byl určen pro speciální základní školy, základní školy a střední školy. Díky účasti v projektu jste si mohli bezplatně zapůjčit iPad a Apple TV na vyzkoušení právě po dobu projektu.

Již jsme úspěšně uspořádali 4 kola projektu iPad pro učitele. Seznam škol z minulých kol či další informace o projektu naleznete níže.

Mapa referencí

Níže máte k vidění mapu a seznam škol, na kterých naleznete účastníky projektu iPad pro učitele.

Zobrazit seznam škol

1.kolo

1. základní škola, Rakovník, Martinovského 153 -
1. základní škola, Rakovník, Martinovského 153 -
2.ZŠ Schwarzova 20 -
AHOL - Střední odborná škola, s. r. o. -
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o. -
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o. -
Doctrina - základní škola a mateřská škola, s.r.o. -
Domov Ráček o.p.s. -
Dům dětí a mládeže Uherský Ostroh -
Gymnázium a JŠ s právem státní jazykové zkoušky Břeclav -
Gymnázium Jeronýmova 27 -
Gymnázium Jeronýmova 27 -
Gymnázium Lanškroun -
Gymnázium Lanškroun -
Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55 -
Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55 -
Gymnazium prof. Jana Patocky -
Gymnázium T. G. Masaryka Zastávka -
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín -
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín -
Gymnázium, Praha 9, Špitálská 2 -
Gymnázium, Praha 9, Špitálská 2 -
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Hello s.r.o. -
Mateřská škola 4 pastelky, Praha 4, Sedlčanská 14 -
Mateřská škola 4 pastelky, Praha 4, Sedlčanská 14 -
Mateřská škola EDUCAnet (místo petr Čenský) -
Mateřská škola Valtice -
Mateřská škola Vestec, příspěvková organizace -
Mateřská škola, Palackého 141, 407 21 Česká Kamenice -
Mateřská škola, Praha 13, Husníkova 2076 158 00 Praha 5 -
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 -
MŠ a SPC Jihlava -
MŠ Housenka -
MŠ Housenka -
MŠ KLUBÍČKO, š. p. o. -
MŠ KLUBÍČKO, š. p. o. -
Národní institut pro další vzdělávání -
Národní institut pro další vzdělávání -
Německá škola v Praze -
OA a SOŠ cestovního ruchu Choceň -
Obchodní akademie, SŠ a státní jazyková škola -
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola Hradec Králové -
ped- psych. poradna pro Prahu 1, 2 a 4 -
Pedagogicko- psychologická poradna Karlovy Vary -
Pedagogicko-psychologická poradna Karlovy Vary, pracoviště: Sokolov -
Pedagogicko-psychologická poradna Praha 6 -
PPP Karlovy Vary, pracoviště Cheb -
PrimMat - Soukromá střední škola podnikatelská, s.r.o. -
PrimMat - Soukromá střední škola podnikatelská, s.r.o. -
SOŠ a SOU Vyškov, Sochorova 15, Sochorova 15, 682 01 Vyškov -
SOŠ a SOU Vyškov, Sochorova 15, Sochorova 15, 682 01 Vyškov -
SPC PRO SLUCHOVĚ POSTIŽENÉ LIBEREC -
Společná vize: Bezpečnost práce na staveništi, o.s. -
Sportovní a podnikatelská střední škola, s.r.o. -
SPŠ -
SPŠe Fr. Křižíka -
SPŠS Betlémská, škola hl. m. Prahy, Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 11000 -
Střední průmyslová škola chemická pardubice -
Střední průmyslová škola chemická Pardubice -
Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace -
Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace -
STŘEDNÍ ŠKOLA GASTRONOMICKÁ A HOTELOVÁ s.r.o. -
STŘEDNÍ ŠKOLA GASTRONOMICKÁ A HOTELOVÁ s.r.o. -
Střední škola sociálních a zdravotnických služeb Vesna, o.p.s. -
Střední škola, základní škola a mateřská škola JISTOTA, o. p. s., Tetín 1, Prostějov -
Sunny Canadian International School -
SZŠ a VOŠ zdravotnická Zlín -
SZŠ a VOŠZ Kladno -
Škola J.Ježka -
Škola J.Ježka -
Škola J.Ježka -
Škola J.Ježka -
Škola J.Ježka -
Univerzita Pardubice -
VOŠ a SPŠE Plzeň -
VOŠ a SPŠE Plzeň -
VOŠ a SZeŠ Benešov -
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka -
Vyšší odborná škola a Střední škola, s. r. o. -
Základní a mateřská škola K Dolům v Praze 12 -
Základní a mateřská škola K Dolům v Praze 12 -
Základní a praktickká škola Svítání -
Zakladni skola, Rýmarovska 15, Bruntal, 79201 -
Základní škola a mateřská škola Čáslavice -
Základní škola a mateřská škola Jesenice -
Základní škola a Mateřská škola Sezimovo Ústí, 9. května 489, okres Tábor -
základní škola a mateřská škola smolkova v praze 12 -
Zakladní škola a mateřské škola Ševětín -
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. -
Základní škola Bučovice, Školní 711, okres Vyškov -
Základní škola Česká Ves, okres Jeseník -
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace -
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace -
Základní škola Ch. G. Masarykové Lány -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno -
Základní škola Ing. M. Plesingera-Božinova Neratovice -
Základní škola Ing. M. Plesingera-Božinova Neratovice -
Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391 -
Základní škola Lanškroun, Dobrovského 630, okr. Ústí nad Orlicí -
Základní škola Mánesova Otrokovice, příspěvková organizace -
Základní škola Mánesova Otrokovice, příspěvková organizace -
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 -
Základní škola pro žáky se specifickými poruchami učení, U Boroviček 1, Praha 6 -
Základní škola Příšovice, okres Liberec-přís. org. -
Základní škola Příšovice, okres Liberec-přís. org. -
Základní škola Třebíč, Benešova 585 -
Základní škola Tuklaty, okres Kolín -
Základní škola Velké Pavlovice -
Základní škola Vyškov, Morávkova 40, příspěvková organizace -
Základní škola Zbečno -
Základní škola, Bruntál, Rýmařovská 15, 79201 -
Základní škola, Česká Lípa, Pátova 406, příspěvková organizace -
Základní škola, Česká Lípa, Pátova, příspěvková organizace -
Základní škola, Chlumec nad Cidlinou -
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice -
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice -
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 -
Základní školy a mateřská škola Jesenice -
ZŠ a MŠ Červené Pečky -
ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4 -
ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4 -
ZŠ a MŠ Motýlek Kopřivnice -
ZŠ A MŠ MOTÝLEK KOPŘIVNICE -
ZŠ a MŠ Nýřany -
ZŠ a MŠ Nýřany, příspěvková organizace -
Zš a Mš Ševětín -
ZŠ a MŠ Tábor, náměstí Mikuláše z Husi 45 -
ZŠ Březinská 1702, Vlašim -
ZŠ Chlumec n. C. -
ZŠ Kopřivnice -
ZŠ Kounice -
ZŠ Kunratice -
ZŠ Kunratice -
ZŠ Lipůvka -
ZŠ Mníšek pod Brdy -
ZŠ Mníšek pod Brdy -
ZŠ Pardubice Spořilov -
ZŠ PELHŘIMOV, Komenského 1465 -
ZŠ Petra Strozziho -
ZŠ Písnice -
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram -
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram -
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram -
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové n. L. -
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové n. L. -
ZŠ T.G.Masaryka Opava -
ZŠ T.G.Masaryka Opava -
ZŠ Unhošť -
ZŠ Waldorfská Pardubice -
ZŠ Žatec, Komenského alej 749 -
ZŠ, Praha 2, Londýnská 34 -
ZUŠ Jirkov -

2.kolo

13. základní škola Plzeň, Habrmannova 45, příspěvková organizace -
AHOL - Střední odborná škola, s. r. o. -
Barevné domky Hajnice -
Dvořákovo gymnázium a SOŠE -
Dvořákovo gymnázium a SOŠE -
EDUCA - soš,s.r.o., Nový Jičín -
EDUCA-soš,s.r.o. Nový Jičín -
EDUCAnet -
Gymnázium a JŠ s právem státní jazykové zkoušky Břeclav -
Gymnázium a SOŠPg Jeronýmova -
Gymnázium a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27, příspěvková organizace -
Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická, Liberec, Jeronýmova 425/27, příspěvková organizace -
Gymnázium Christiana Dopplera -
Gymnázium Jiřího Gutha-Jarkovského -
Gymnázium Mladá Boleslav -
Gymnázium Na Vítězné pláni 1160, Praha 4 -
Gymnázium Pacov -
Gymnázium Pacov -
Gymnazium prof. Jana Patocky -
Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183 -
Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183 -
Gymnázium, Mladá Boleslav, Palackého 191/1 -
Gymnázium, SOŠ, Základní škola a Mateřská škola pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 -
Gymnázium, SOŠ, Základní škola a Mateřská škola pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 -
Institut svazu průmyslu České Republiky -
Institut svazu průmyslu České Republiky -
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 15 -
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 15 -
Integrovaná střední škola automobilní, Křižíkova 15, Brno -
Junior Achievement -
Junior Achievemnt o.p.s. -
Letohradské soukromé gymnázium o.p.s. -
Masarykova základní škola a Obchodní akademie Tanvald, příspěvková organizace -
Masarykova základní škola a Obchodní akademie Tanvald, Školní 416,příspěvková organizace -
Mateřská škola Safirka -
MŠ a SPC JIhlava -
MŠ Safirka s.r.o. -
OA a SOŠ cestovního ruchu Choceň, T. G. Masaryka 1000, 56536 Choceň -
OA a SOŠZE Žatec -
Obchodní akademie a Střední odborná škola zemědělská a ekologická, Žatec, příspěvková organizace Žatec, -
Obchodní akademie, Praha 1, Dušní 7 -
Obchodní akademie, Praha 1, Dušní 7 -
PB-Vyšší odborná škola a střední škola managementu, s.r.o. -
Schola Humanitas -
SOŠ a SOU Praha Čakovice -
SOŠ a SOU Praha-Čakovice -
SOŠEaS,OA,SZŠ Chomutov -
SOŠEaS,OA,SZŠ Chomutov -
SOU Uherský Brod -
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání -
Speciální pedagog -
SPOLEČNÁ VIZE: BEZPEČNOST PRÁCE NA STVENIŠTI, O.S. -
SPŠ dopravní -
SSPHZ Uherské Hradiště -
Středisko volného času Rosice -
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální -
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální -
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální -
Střední odborná škola Bruntál -
Střední odborná škola Bruntál -
Střední odborná škola pro ochranu a obnovu životního prostředí Schola Humanitas, Ukrajinská 379, Litvínov, okres Most -
Střední odborné učiliště Uherský Brod -
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno, Purkyňova 97 -
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno, Purkyňova 97 -
Střední škola automobilní Ústí nad Orlicí -
Střední škola automobilní, mechanizace a podnikání, Krnov, p. o. -
Střední škola automobilní, mechanizace a podnikání, Krnov, příspěvková organizace -
Střední škola technických oborů, Havířov-Šumbark, Lidická 1a/600, příspěvková organizace -
Střední zdravotnická škola Děčín, Čsl.mládeže 5/9, 40502 Děčín 4 -
VOŠ a OA Chotěboř -
VOŠ a OA Chotěboř -
VOŠ a SPŠE F. Křižíka, Na Příkopě 16, Praha 1 -
VOŠ a SPŠE Plzeň -
VOŠ a ŠPŠE Elekrotechnická Františka Křižíka -
VOŠ, OA, SOŠ a JŠ s právem SJZ EKONOM, o.p.s, Litoměřice, Palackého 730/1 -
Vyšší odborná škola publicistiky -
Vyšší odborná škola publicistiky -
Základn škola Vsetín, Rokytnice 436 -
Základní škola a Mateřsk škola, Stará Ves, okres Bruntál, příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Křídla, okres Žďár nad Sázavou, přžíspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Křídla, okres Žďár nad Sázavou, přžíspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Stará Ves, okres Bruntál, příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice -
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice -
Základní škola Česká Ves, okres Jeseník -
Základní škola Dr. h. c. Jana Masaryka Harrachov -
Základní škola Generála Janouška -
Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace -
Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace -
Základní škola Karlovy Vary, Poštovní 19, PO, 360 01 Karlovy Vary -
Základní škola Karlovy Vary, Poštovní 19, PO, 360 01 Karlovy Vary -
Základní škola Komenského Alej Žatec -
Základní škola Lovosice, Sady pionýrů 355/2, okres Litoměřice -
Základní škola Mníšek pod Brdy -
Základní škola Pod Vinohrady 1420 Uherský Brod -
Základní škola pro žáky se specifickými poruchami učení, U Boroviček 1, -
Základní škola Rakovského v Praze 12 -
Základní škola Smržovka, okres J -
Základní škola Smržovka,okres Jablonec nad Nisou- příspěvková organizace -
Základní škola speciální, SPC -
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace -
Základní škola Světlá nad Sázavou, Lánecká 699, příspěvková organizace -
Základní škola Světlá nad Sázavou, Lánecká 699, příspěvková organizace -
Základní škola Újezd u Brna, okres Brno-venkov, příspěvková organizace -
Základní škola Újezd u Brna, okres Brno-venkov, příspěvková organizace -
Základní škola v Libčicích nad Vltavou -
Základní škola Zlín, Dřevnická 1790, příspěvková organizace -
Základní škola Zlín, Dřevnická 1790, příspěvková organizace -
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim 258 01 -
Základní škola, Edvarda Beneše 2, 747 05 Opava -
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13 -
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13 -
Základní škola, Uherský Brod, Pod Vinohrady 1420 -
ZŠ a MŠ J.Á.Komenského Žeravice -
Zš a Mš Motýlek -
ZŠ a MŠ Neslovice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace -
ZŠ a MŠ Smolkova Praha 4 -
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace -
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace -
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace -
ZŠ Aš, Hlávkova 26, 352 01, Aš -
ZŠ Bruntál, Školní 2 -
ZŠ Bruntál, Školní 2 -
ZŠ Doctrina -
ZŠ Edvarda Beneše, Opava -
ZŠ Generála Janouška, Praha 9, 19800 -
ZŠ J. Á. Komenského Žeravice -
ZŠ Lipůvka -
ZŠ Odolena Voda -
Zš Ostrava-Stará Bělá, Junácká 700, 724 00 -
ZŠ Plavy -
ZŠ Rakovského v Praze 12 -
ZŠ Rokytnice 436, Vsetín -
ZŠ Sady pionýrů 355/2, okres Litoměřice -
ZŠ TGM Lomnice nad Popelkou -
ZŠ Žatec, Komenského alej 749, okres Louny -

3.kolo

13. základní škola Plzeň, Habrmannova 45, příspěvková organizace -
24u -
24U -
24U s.r.o. -
EDUCAnet - gymnázium a střední odborná škola České Budějovice, s.r.o. -
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Břeclav, sady 28. října 1 -
Gymnázium a SOŠPg Liberec -
Gymnázium a SOŠPg, Liberec, Jeronýmova 27 -
Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové, Tylovo nábř. 682 -
Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové, Tylovo nábř. 682 -
Gymnázium T. G. Masaryka, Hustopeče, Dukelské náměstí 7 -
Gymnázium T. G. Masaryka, Zastávka, U Školy 39 -
Gymnázium, Benešov, Husova 470 Benešov, Husova 470 -
Gymnázium, Benešov, Husova 470 Benešov, Husova 470 -
Gymnázium, Mnichovo Hradiště, Studentská 896 -
Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 -
Gymnázium, Příbram, Legionářů -
Gymnázium, Příbram, Legionářů 402 -
Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 -
Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 -
Masarykova základní škola -
Masarykova základní škola Broumov -
Masarykova základní škola Libštát, okres Semily -
Masarykova ZŠ a OA Tanvald -
Mateřská škola EDUCAnet Kladno s.r.o. -
Matěřská škola Havířov-Podlesí Balzacova 2, Havířov 73601 -
Mateřská škola Housenka s.r.o. -
Mateřská škola Housenka s.r.o. -
Mateřská škola Humpolec, Smetanova 1526 -
Mateřská škola Humpolec, Smetanova 1526 -
Mateřská škola Kestřany -
Mateřská škola Koloveč, příspěvková organizace -
Mateřská škola Koloveč,okres Domažlice, příspěvková organizace -
Mateřská škola Pohled -
Mateřská škola Prostějov, ul. Šárka 4a -
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 -
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 -
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 -
MS Tynec nad Sazavou -
MŠ Čerčany -
MŠ Duběnka -
MŠ Hartmanice, okres Svitavy -
MŠ II. -
MŠ NaRybníčku -
Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková organizace -
Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková organizace -
Obchodní akademie Neveklov -
PPP Týnec nad Sázavou -
Soukromé gymnázium ARCUS PRAHA 9, s.r.o. -
Speciální střední škola a základní škola Žamberk -
SPOLEČNÁ VIZE -
SPŠCH -
Střední lesnická škola a Střední odborná škola sociální, Šluknov, příspěvková organizace -
Střední odborná škola energetická a stavební, obchodní akademie a střední zdravotnická škola, Chomutov, přízpěvková organizace -
Střední odborná škola energetická a stavební, Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola, Chomutov, příspěvková organizace -
Střední odborná škola vinařská a Střední odborné učiliště zahradnické -
Střední odborná škola vinařská a Střední odborné učiliště zahradnické, Valtice, Sobotní 116 -
Střední odborné učiliště Uherský brod -
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno -
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno -
Střední průmyslová škola chemická Pardubice -
Střední průmyslová škola stavební, Ostrava, příspěvková organizace -
Střední škola EDUCHEM, a.s. -
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o. -
Střední škola gastronomická Adolpha Kolpinga -
Střední zdravotnická škola, Opava, Dvořákovy sady 2, příspěvková organizace -
Škola Jaroslava Ježka -
Škola Jaroslava Ježka, Mateřská škola, základní škola, praktická škola a základní umělecká škola pro zrakově postižené -
The English College in Prague - Anglické gymnázium, o.p.s. -
Univerzita Pardubice -
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická, Plzeň, Koterovská 85 -
Vyšší odborná škola a Střední škola, s.r.o. -
Základní a mateřská škola Liběšice -
Základní skola K.V.Raise, Lázně Bělohrad, okres Jičín -
Základní škola -
Základní škola a mateřská škola Brno, Husova 17, příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Cehnice -
Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre. B.Staška 232, příspěvková organizace -
Základní škola a mateřská škola Ivančice-Němčice, okres Brno-venkov -
Základní škola a mateřská škola Milotice, okres Hodonín -
Základní škola a Mateřská škola Mutěnice, okres Hodonín -
Základní škola a Mateřská škola Ratíškovice -
Základní škola a Mateřská škola Ratíškovice -
Základní škola a mateřská škola Suchdol nad Odrou, příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Velké Heraltice, příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice -
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice -
Základní škola a praktická škola Svítání, o. p. s. -
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. -
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. -
Základní škola Divišov, okres Benešov -
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace -
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno -
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové, Lány, okres Kladno -
Základní škola Ing. M. Plesingera - Božinova Neratovice -
Základní škola Ing. M. Plesingera - Božinova Neratovice -
Základní škola Ing. M. Plesingera- Božinova Neratovice -
Základní škola J. Gutha - Jarkovského -
Základní škola Kaplice, Školní 226 -
Základní škola Kaplice, Školní 226 -
Základní škola Kaplice, Školní 226 -
Základní škola Kaplice, Školní 226 -
Základní škola Kunratice, Praha 4, Předškolní 420, příspěvková organizace -
Základní škola Litoměřice, Na Valech 53 -
Základní škola Náměšť nad Oslavou, Husova 579 -
Základní škola Odolena Voda, okres Praha - východ -
Základní škola Opava, Edvarda Beneše 2 -
Základní škola Opava, Otická 18 - příspěvková organizace -
Základní škola Opava, Otická18, příspěvková organizace -
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 -
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 -
Základní škola pod Svatou Horou, Příbram -
Základní škola Schulzovy sady Dvůr králové nad Labem -
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace -
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace -
Základní škola Stráž, okres Tachov, příspěvková organizace -
Základní škola Stráž, okres Tachov, příspěvková organizace -
Základní škola T.G.Masaryka Lomnice nad Popelkou, okres Semily -
Základní škola Trmice, Tyršova 482 -
Základní škola Velké Pavlovice okres Břeclav, příspěvková organizace -
Základní škola Vimperk -
Základní škola Vimperk, Smetanova 405, okres Prachatice -
Základní škola Zdiby, okres Praha-východ -
Základní škola Zlín, tř. Svobody 868, příspěvková organizace -
Základní Škola, Jičín, Poděbradova 18 -
Základní škola, Liberec, Oblačná 101/15, příspěvková organizace -
Základní škola, Liberec, Oblačná 101/15, příspěvková organizace -
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice -
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 -
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 -
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 -
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 64/13 -
Základní škola, Praha 9 - Hloubětín, Hloubětínská 700 -
ZŠ a MŠ 17.listopadu 1325 -
ZŠ a MŠ Barrnadov -
ZŠ a mš logopedická, Liberec -
ZŠ a MŠ Mutěnice, okres Hodonín -
ZŠ a MŠ Neslovice -
ZŠ a MŠ Neslovice, okres Brno - venkov, přísp. org. -
ZŠ a MŠ Nýřany, příspěvková organizace -
Zš a Mš Police nad Metují -
ZŠ a MŠ při zdravotnických zařízeních Karlovy Vary, příspěvková organizace -
ZŠ A MŠ STRÁŽOVICE -
ZŠ A MŠ STRÁŽOVICE -
ZŠ J. Gutha-Jarkovského -
ZŠ J.K.Tyla a MŠ -
ZŠ J.K.Tyla a MŠ -
ZŠ Jana Babáka Brno -
ZŠ Komenského alej -
ZŠ Komenského alej -
ZŠ Komenského alej -
ZŠ Komenského alej 749 -
ZŠ Litoměřice, Na Valech 53 -
ZŠ Odolena Voda -
ZŠ Opava, E.Beneše -
ZŠ POD SVATOU HOROU -
ZŠ pro žáky s SPU -
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové nad Labem, -
ZŠ Vsehrdova -
ZŠ Všehrova 1 Lovosice -

4.kolo

AHOL - Střední škola gastronomie, turismu a lázeňství -
GALILEO SCHOOL-bilingvní mateřská škola a základní škola, s.r.o. -
Gymnázium a Pedagogické lyceum -
Gymnázium, Plzeň, Mikulášské nám. 23 -
Gymnázium, Plzeň, Mikulášské nám. 23 -
Mateřská škola Obrnice, okres Most, příspěvková organizace -
Mateřská škola Obrnice, okres Most, příspěvková organizace -
Stčední průmyslová škola Brno, Purkyňova,, příspěvková organizace -
Střední odborná škola pedagogická -
základní škola a Mateřská škola Holoubkov, okres Rokycany,příspěvková organizace -
základní škola a Mateřská škola Holoubkov, okres Rokycany,příspěvková organizace -
Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice -
Základní škola a mateřská škola Praha 5-Košíře, Weberova 1/1090 -
Základní škola a Mateřská škola Sedlec, okres Břeclav -
Základní škola Dambořice, okres Hodonín, příspěvková organizace -
Základní škola Jablonec nad Nisou, Na Šumavě 43, příspěvková organizace -
Základní škola Telč, Hradecká 234, příspěvková organizace -
Základní škola Telč, Hradecká 234, příspěvková organizace -
Základní škola, Jičín, Poděbradova 18 -
Základní škola, Praha 4, Ružinovská 2017 -
Zš a Mš Mošnov -

Zobrazit vše

Jak dlouho trvá projekt?

Září 2015 – Duben 2016

Zápůjční smlouva je vedena na účastníka projektu nebo na školu?

Zápůjční smlouva je vedena na účastníka projektu.

Odkoupit iPad má škola nebo učitel?

Záleží na dohodě. Rádi vyjdeme vstříc.

Bude školení někdy zdarma?

Ano součástí projektu je školení, které je pro účastníky zdarma. Školení je dobrovolné. Více informací v sekci Školení na iPady.

Jsou školení povinná?

Ne, školení jsou pro registrované účastníky projektu dobrovolná.

Bude možné odkoupit i Apple TV?

Ano, při splnění podmínek projektu bude možné Apple TV zakoupit za 1.490Kč vč. DPH.

Bude součástí dodávky ochranný obal na iPad?

K iPadu nebude automaticky dodán ochranný obal, ale rádi pomůžeme s výběrem a velice ho doporučujeme. Viz www.skolstvi.24u.cz/supershell.

Bude součástí dodávky redukce na VGA k projektoru?

Součástí dodávky nebude redukce na VGA. Informaci o ceně získáte na emailu jan.jilek@24u.cz.

Kolik bude stát iPad po skončení projektu?

Na konci projektu bude možné koupit iPad mini 32 GB RETINA za 6.000Kč vč. DPH (cena je bez Apple TV) při splnění podmínek projektu.

Bude iPad vybaven výukovými aplikacemi?

iPad nebude vybaven výukovými aplikacemi. Nicméně k dispozici ke stažení je mnoho aplikací i zdarma a jsou velmi kvalitní. Inspirovat se můžete zde: www.i-sen.cz.

Jaké jsou další výdaje spojené s projektem?

Další výdaje spojené s projektem si bude účastník hradit sám. Pokud nějaké takové výdaje budou, budeme o nich včas informovat.

Co mám udělat, abych splnil podmínky projektu?

Je potřeba uspořádat 2 až 3 školení pro své kolegy, rodiče žáků či jiné školy v průběhu zapůjčení a podílet se s námi na zhodnocení využití iPadu ve výuce.

Co má obsahovat zhodnocení projektu?

Zhodnocení bude v rozsahu 1 x A4 ve formátu PDF, WORD nebo PAGES. Například porovnání výuky před a po zapojení iPadu do výuky.

Kam mám ukládat dokumenty?

Dokumenty ukládejte v záložce Zpětná vazba.

Kdo přebírá hmotnou odpovědnost za iPad?

Podpisem zápůjční smlouvy přebírá hmotnou odpovědnost za iPad účastník projektu. Odpovědnost se vztahuje například na poškození displaye iPadu.

Zajišťujete také servis?

Ano, servis také zajišťujeme. Prosíme, posílejte poškozené produkty na adresu 24U, Michelská 51, 141 00 Praha 4. Na balík napište “iPad pro učitele”.

Pro koho je iPad určen?

iPad je určen především pro účastníka projektu, může ho využívat ve výuce, půjčit studentům.

Jak si vytvořit APPLE ID bez kreditní karty?

Apple ID bez kreditní karty si můžete vytvořit podle tohoto návodu
https://support.apple.com/cs-cz/HT204034.

Je potřeba mít ve třídě WiFi na použití iPadu a Apple TV?

Ano, je potřeba kvalitní WiFi na použití iPadu a Apple TV.

Je možné zápůjčku iPadu a Apple TV prodloužit?

Zapůjčení není možné prodloužit.

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou dělat školení společně?

Ano, mohou. Školení tak jistě bude o to kvalitnější a obsáhlejší, se zaměřením na různé oblasti výuky.

Co je SuperShell ? A kde ho zakoupím ?

http://www.24u.cz/apple/apple-ipad/prislusenstvi-ipad-2/obal-supershell/.

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou vytvořit závěrečnou zprávu o školení společně?

Ano mohou, nicméně budeme rádi za postřehy obou učitelů. Tak může dojít k nejlepšímu vyhodnocení tohoto projektu.

Kam se mám obrátit s dalšími dotazy?

Další dotazy prosím pište na email jan.jilek@24u.cz

Zpětná vazba pro účastníky projektu:

Pro vložení fotek ze školení  a zhodnocení projektu prosím uveďte svůj email, který jste zadali při registraci do projektu. Tím se dostanete k formuláři.

Podmínky splnění projektu:

  1. Je potřeba uspořádat 2 školení na jednoho účastníka pro své kolegy učitele, rodiče žáků, či jiné školy v průběhu zapůjčení.
  2. Zhodnocení projektu
  3. Rádi bychom Vás poprosili o vytvoření pracovních listů do Move and Match nebo Bitsboard

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou dělat školení společně?

Ano, mohou. Školení tak jistě bude o to kvalitnější a obsáhlejší, se zaměřením na různé oblasti výuky. Zpětnou vazbu tvoří každý účastník projektu sám.

Doporučení jak by mohlo školení vypadat

  1. Ukázka jednoduchého ovládání iPadu a Apple TV 
  2. Ukázka fotografování, psaní na iPadu a hledání informací na internetu
  3. Používání dokumentů v iPadu, dropbox - word, excel, PDF, Power point atd.
  4. Ukázky vzdělávacích aplikací a aplikací pro učitele
  5. Dotazy účastníků

Doporučení pro zhodnocení projektu

Porovnání výuky před a po zapojení iPadu do výuky? Jak Vám iPad zlepšil práci? Jaké aplikace jste používali? Co Vám na iPadu chybělo? V jakých předmětech vidíte uplatnění iPadu? Jaká byla reakce účastníků školení? Vaše shrnutí projektu?

Zhodnocení projektu - rozsah minimálně A4 text

Omlouváme se, ale žádné termíny školení nejsou momentálně k dispozici.
Pokud si přejete domluvit školení kontaktuje nás prosím.
Děkujeme za pochopení.

Místo konání

Praha

Centrum mediálního vzdělávaní
Pro Futuro Consulting, a.s
Freyova 12/1
190 00 Praha 9

GPS pozice

50°06’26.7″N 14°30’10.7″E

Brno

Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55
Žižkova 980/55
616 00 Brno

 

GPS pozice

49°12’27.2″N 16°35’17.6″E

Jak se na místo konání dostat

Brno

Z Hlavního nádraží

  • Tramvají: Tramvají číslo 12 nebo 13. Vystupte po 5 zastávkách (9 minutách) na Konečného náměstí.

Z ÚAN Zvonařka

  • Tramvají: číslo 12 pojedete 7 zastávek (13 minut) přímo až na Konečného náměstí.

Z Mendlova náměstí

  • Tramvají: číslem 5 nebo 6 na zastávku Česká (3 zastávky, 6 minut).

Z České

  • Tramvají: Jeďte jedním z čísel 3, 11, 12 či 13 jedoucích směrem na Bystrc, Komín či Královo Pole až na Konečného náměstí, kde po 2 zastávkách (3 min.) vystupte.

Z Konečného náměstí

  • Pěšky: Pokud jste se dostali až sem, máte již téměř vyhráno. Ze zastávky vyrazíte k parku uprostřed náměstí, zleva jej obejdete a vydáte se směrem nahoru po Žižkově ulici (kolmá na Úvoz), stále rovně, stále rovně. Přibližně po 7 minutách budete u čísla 55 a jste tedy na místě (což poznáte podle krásné nové budovy a charakteristické vůně linoucí se z koňského areálu hned naproti).

Uskutečněná školení v 1. a 2. kole projektu iPad pro učitele

Zpětná vazba účastníků projektu

ZŠ Rakovník

Seznamování s iPady probíhalo na 1.ZŠ v Rakovníku ve třech termínech. V prvním, 2.5., jsme se sešli s kolegyněmi vyučujícími žáky 1.stupně. Seznámili jsme je se základy ovládání tabletu,způsobem ukládání dat,možnostmi sdílení souborů na cloudových úložištích,možnostmi výběru a nákupu výukových aplikací. Předem jsme připravili několik zajímavých aplikací na ukázku a rozdělili je pro lepší orientaci do složek podle předmětů. Vysvětlili jsme způsob vytváření složek. Ve druhém termínu, 9.5., jsme se sešli s kolegy z 2.stupně, kterým jsme připravili podobný program a ukázku aplikací podle jednotlivých oborů. Snažili jsme se vyhledat zejména aplikace v českém jazyce a takové, jejichž pomocí mohou žáci prezentovat výsledky své práce. Část našich kolegů projevila již dříve zájem s iPadem pracovat, se základy ovládání nebyl žádný větší problém a možnostmi některých aplikací byli příjemně překvapeni. Někteří projevili spíše obavy z potíží při ukládání a sdílení dat, zvládnutí Apple TV. Ve třetím termínu, jsme věnovali čas zájemcům z řad našich žáků. Někteří jsou už docela zdatnými uživateli podobných zařízení, znají jejich ovládání a možnosti, proto jsme se více zaměřili na práci se zajímavými aplikacemi – fotoeditory, grafickými editory, zpracování videa, práci s uloženými textovými a obrazovými soubory v dalších aplikacích, tvorbou myšlenkových map. Atmosféra na všech třech setkáních byla přátelská, vstřícná. Naši kolegové a kolegyně mají odvahu iPad do výuky začít zapojovat,což je potřeba velmi ocenit zvláště u těch, pro které není práce s nejnovější technikou tak přirozená a samozřejmá jako pro naše žáky. Ti se samozřejmě na takové zpestřeni výuky velmi těší. Do budoucna plánujeme pořádat školení a ukázkové hodiny pro rodiče našich žáků. Také v příštím školním roce budeme mít dvě učebny vybavené Apple TV a jednu učebnu vybavenou iPady pro žáky. Již v letošním roce jsme iPady a jejich aplikace využívali na ruzných kurzech jako je lyžařský, nebo cyklistický. Myslíme si, že je ale zatím velmi málo školení zaměřených na konkrétní využítí, nebo na konkrétní oblast předmětů. Určitě by to pomohlo v rozhodování učitelů a celé školy, jaké aplikace zakoupit, které by byli využitelné. Proto by podle nás měli být více nabízeny ukázkové školení, kde by se představovali placené ověřené aplikace přímo na konkrétní předměty, nebo zaměření. Školy přecejenom nemají prostředky, aby nakupovali placené aplikace a pak zjistili, že je nevyužijí nebo jim nevyhovují. Sice je hodně aplikaci ve free verzi, ale většinou jsou tak ořezané, že se jen těžko vyzkouší v praxi při výuce. Také díky velkému množství aplikací, by tyto školení pomohli učitelům v orientaci a přehledu kvalitních aplikací. Projekt iPad pro učitele je podle našeho názoru velmi prospěšný pro školy. Je velmi dobře organizovaný, naší škole určitě pomohl i v rozhodnutí, že chceme stále více zapojovat iPady do výuky a i do ostatních aktivit spojených s naší školou. Po zapojení školy do tohoto projektu, škola nakoupila další iPady a planuje i nákup dalšího vybavení značky apple. Trochu jen narážíme na problém například s programem Bakaláři, který využívají pomalu všechny školy v ČR. Problém je v tom, že na iPadu nejde používat tento systém.

PB-VOŠ a SŠ managementu, s.r.o, Praha

Do projektu iPad pro učitele jsem se zapojila na začátku února, k předání iPadu a Apple TV došlo 17.3.2014. Po převzetí zásilky jsem se asi týden seznamovala s iPadem a jeho ovládáním, kde mi pomocníkem byly webové stránky skolstvi.24u.cz. Po seznámení s iPadem jsem se za pomoci kolegy, který vyučuje IT předměty napojila na wifi síť v naší škole a společně jsme zprovoznili Apple TV na televizi v učebně určené pro studenty vyšší odborné školy. První využití iPadu a Apple TV bylo směřováno do výuky Úvodu do ekonomie pro první ročník vyšší odborné školy, kde jsem využila možnosti stáhnout hotovou prezentaci z mailu a využít ji při výuce problematiky trhu práce. Tuto cestu jsem volila i pro jiné aplikace, například jsem si do mailu posílala hotové texty či tabulky a grafy. Po absolvování školení na Sázavské v průběhu měsíce dubna, jsem se odvážila začít využívat i jiné aplikace, především Keynote, Pages a nejvíce Numbers, která svými tabulkami vyhovuje požadavkům na výuku odborných ekonomických předmětů. Z aplikace Numbers jsem přímo do výuky použila Analýzu bodu zvratu, hypoteční kalkulačku a osobní rozpočet. Pro kolegy učitele jsem uspořádala školení 3.6.2014, bylo pozváno všech 16 kolegů, kteří jsou ve stálém pracovním poměru v naší škole, z pozvaných přišlo 11 a všichni byli z projektu nadšení, minimálně dva určitě do projektu chtějí v příštím roce vstoupit. Druhé školení se konalo 5.6.2014 pro studenty vyšší odborné školy, mělo přijít 20 studentů, 2 se omluvili, 3 nechtěli být na fotografiích. Někteří studenti iPady mají a pro studium je používají, ostatním jsem demonstrovala jejich využití. Již před zapojením do projektu iPad pro učitele jsem se snažila využívat možnosti moderní výpočetní techniky, v učebnách máme napevno zabudované dataprojektory, ke kterým se může vyučující připojit se svým notebookem. Ale tato varianta neposkytuje možnosti volného pohybu po třídě s iPadem v ruce, kterým ovládáme jednotlivé aplikace. iPad nabízí pedagogovi možnost kontroly jednotlivých studentů a jejich pracovního nasazení bez ztráty kontroly nad prezentovanou problematikou. Během několika vteřin se lze z dokumentu přesunout na internet a společně se studenty hledat aktuální informace. Také lze zpestřit výuku pomocí ukázek videí, upozorňovat na jednotlivé položky v textu pomocí zvýraznění či zvětšení a to vše pohybem jednoho či dvou prstů, kterými se dotýkáme obrazovky iPadu. Dříve se mi občas povedlo studenty nachytat, jak si na svých noteboocích či tabletech místo práce v hodině pouštějí filmy nebo hrají hry, případně jsou na Facebooku či jinde na internetu, ale od té doby, co používám iPad s Apple TV se už tato situace neopakovala, protože studenti zjistili, že si mohu kdykoliv při přednášce obejít třídu, aniž bych musela přerušit výuku, a provést kontrolu jejich práce.

SPŠ, Česká Lípa

Školení spojená s projektem iPad pro učitele se uskutečnila 28. 5. 2014 v Liberci, v objektu NIDV, Masarykova 28, a 10. 6. 2014 na SPŠ v České Lípě, Havlíčkova 426. Zaměřili jsme se na základní funkce iPadu, fotografování, možnosti spolupráce s internetovými úložišti informací a také hudební a filmovou produkci během výuky. Učitelé se zajímali zejména o možnosti stahování z Apple Store a využití aplikací ve výuce. S možnostmi využití se pedagogové seznámili i prostřednictvím praktického uplatnění zařízení během celého školení, kdy si mohli jednotlivé funkce sami vyzkoušet. Pro některé z nich to bylo první podobné setkání s tímto přístrojem a probudilo zájem jednoduchostí svého ovládání a hravostí některých aplikací.

ZŠ a MŠ J.A.Komenského Žeravice

iPad jsem využila u všech ročníků, které učím a ve všech vyučovacích předmětech. Žáci byli mnohem více ve výuce aktivní, jelikož ve škole nemáme ani tablety ani iPady a některé děti s tím ještě pořádně nepracovaly. Šlo tedy o zpestření výuky, což bylo zvláště teď ke konci školního roku velmi vítáno. Například v angličtině si děti zkoušeli nejrůznější hry a aktivity k procvičení slovní zásoby či získání slovní zásoby nové. V českém jazyce jsem využila nejvíce aplikace k procvičení vyjmenovaných slov a v matematice k upevnění násobilky. Do budoucna budu určitě prosazovat, aby žáci mohli mít iPad k dispozici alespoň ve skupinkách, což je ale zatím pro naši školu vzhledem k finančním možnostem náročné.

Doctrina – soukromá ZŠ a MŠ, s.r.o., Liberec

Ve chvíli kdy jsem se o dozvěděl o možnosti získání tabletu pro učitele, začal jsem se o tuto možnost velmi zajímat. Překvapilo mě, že se jedná a zařízení Apple. Jelikož žádné zařízení od Apple nemám byl jsem zvědavý na práci s ním a jeho možnosti. Při práci s Ipadem jsem byl mile překvapen jeho dlouhou výdrží baterie, jeho přesností, intuitivností a možnostmi, které celé zařízení nabízí. Vyzkoušel jsem mnoho výukových programů na jednotlivé předměty. Potěšilo mě množství aplikací, jejich rozmanitost i jednotlivé cíle, na které se aplikace zaměřovaly. Zalíbilo se mi i rozpoznávání písma, které mi ulehčilo práci s mými ručně psanými poznámkami. Tablet jsem aktivně využíval při hodinách zejména jako moji digitální pomůcku, jako fotoaparát, jako videokameru, jako dálkové ovládání na zařízení připojené přes bluetooth. Největším přínosem tohoto projektu pro mě bylo to, že jsem si mohl vyzkoušet tabletové řešení od renomované firmy, ke kterému bych se sám o sobě nedostal. Oceňuji zejména možnost odkupu zařízení po skončení zápůjční lhůty. Tablet se stal nedílnou součástí mojí výuky, Ipad mini je pro mě optimálně velký slouží mi pro rychlé vyhledávání informací i jako podpora při výuce.

ZŠ a MŠ Nerudova, České Budějovice

Tablet jsem představil jak kolegům, tak i žákům. Kolegové se na tablet dívali s respektem a ze začátku se ho „báli“. Poté, co pochopili, že je ovládání jednoduché už se jim s ním pracovalo lépe. Většinou ale odpovídali, že tablet ve výuce používat nebudou. Naopak žáci byli nadšeni. Vedu kroužek fyziky, kde jsme tablet použili ve spojení s měřícím systémem PASCO. Ovládání pochopili žáci okamžitě, bez problémů s tabletem pracovali. Jsem rád, že si ho mohu pro školu od Vás odkoupit, určitě v něm ve spojení s tímto měřícím systémem (a nejen s ním) a s Apple TV najdu velice silný motivační prvek pro výuku.

ZŠ Pod Vinohrady, Uherský Brod

V únoru letošního roku jsem využila možnost zapojit se do projektu iPad pro učitele a zapůjčila si na půl roku iPad mini a Apple TV na vyzkoušení. Jsem zástupkyně ředitele základní školy. Učím anglický jazyk a moderní formy výuky mě velmi zajímají. Zejména využití moderní techniky, která mnohdy velmi žákům usnadňuje probírané učivo lépe pochopit a procvičit. Při výuce jsem zatím používala všechny dostupné IT pomůcky na naší škole. PC, interaktivní tabule, dotykovou televizi, vizualizér atd. Proto jsem velmi ráda chtěla zkusit něco nového, jiného. Když mě kolegyně upozornila na možnost využití mini iPadu a Apple Tv, tak jsem vůbec neváhala a do projektu se přihlásila. Balíček s iPadem a krabičkou pro připojení k TV přišel velmi brzy. Velkou výhodou tohoto projektu byla možnost iPad hned používat. Školení, na kterém jsem bohužel z časových důvodů nemohla jet, absolvovala kolegyně, která mně veškeré informace a poznatky předala, bylo také velmi přínosné. Z jednoduchosti a rychlosti iPadu jsem přímo nadšená. Není třeba nic složitého nastavovat nebo se učit. První na řadu přišel fotoaparát a kamera. Jejich kvalita mě příjemně překvapila. Využila jsem při soukromé dovolené. Měla jsem tak vždy oboje po ruce. Pomocí dropboxu jsem si obrázky uložila do počítače. Potom přišly na řadu aplikace, které jsem mohla využít i v hodinách angličtiny. Stačilo propojit Apple Tv s televizí. Synchronizovat iPad s Apple Tv a mohla jsem žákům předvádět další možnosti výuky a zkoušení. Musím říct, že s velmi kladným ohlasem. Nechala jsem i žáky ať si iPad osahají. Stejně tak učitele, kteří se hodin zúčastnili. Použila jsem na 1.stupni v 5. ročníku a na 2. stupni v 8.ročníku. Udělali jsem fotografie a natočili video. Mé nejčastěji používané aplikace: Dropbox, První pomoc, iRadar, Mapy, Google Maps, iVysílání (programy České televize i z archívu), Adobe Reader, Solitaire (hra pro relaxaci), VOYO ( které mám předplacené a mohu sledovat filmy, seriály, sportovní přenosy). V App Store nacházím obrovské množství výukových aplikací. iPad mini nenahradí PC. iPad mini má sympaticky malé rozměry a ve výuce je kdykoli k dispozici. Je lehký, elegantní. Mohu si ho kdykoliv a kamkoliv vzít. Má výborný display a vydrží pracovat celý den. Velmi se mi líbí a stává se pro mě nepostradatelným. Proto jsem se rozhodla, že si ho odkoupím i s Apple Tv.

Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha

Dobrý den, děkuji za možnost vyzkoušet iPad mini ve výuce. Učím ve druhé třídě děti převážně se sluchovým postižením, ale také s dysfázií a se specifickými poruchami vzdělávání. Při výuce se snažím kombinovat klasické vyučování s interaktivní tabulí a nyní zařazuji i práci tabletem. IPad jsem nejčastěji používala jako pohotový obrázkový slovník, jakmile jsem při výkladu narazila na neznámé slovo (vzhledem k postižení to bylo velmi často), našla jsme s jeho pomocí vhodný obrázek. Nejvíc jsme ocenila aplikace Bitsboard a Slovíčka od pana Frimla, hlavně proto, že se dají upravit podle aktuálně probírané látky. Ani nevadilo, že jsem měla k dispozici pouze jeden iPad. Pomocí apple TV děti mohly sledovat práci druhých a tím si učivo procvičovat. Oblíbené byly též matematické rozcvičky s aplikacemi Hungry Fish, calc quiz, Math Fight (zde mi vadilo, že děti bezmyšlenkovitě mačkaly všechny možnosti a tak spíš vyhrával ten hbitější než ten co umí lépe počítat), Match Fast, Math VS Undead (trochu kruté), EcoBrain (číselná řada). Moc hezká je aplikace Matematika pro prvňáky. Geometrické tvary si žáci procvičili s aplikací Geoboard. Všechny nás bavila animace pohádky Kohoutek a slepička, kterou děti po přečtení namalovaly a potom s mojí pomocí zfilmovaly s použitím aplikace LEGO movie. Animaci jsme průběžně kontrolovali pomocí apple TV. Pro velký úspěch jsme zfilmovali ještě pohádku Lev a myška. V případě zájmu obě pohádky pošleme. Grafomotoriku pomohla rozvíjet apl. Brašnička 2, Graphisme, My Mosaic, Letter Book (sice v angličtině, ale dá se dobře využít pro psaní velkých písmen). Při logopedii jsme vyzkoušeli Sock puppets, děti vytvářely různé scénky a zapomněly na veškeré komunikační zábrany, které běžně mají. Pro pobavení jsem podobně použila kocoura Toma (My TOM). Tím, že neustále po dětech opakoval, měly okamžitou zpětnou reakci a snažily se gramaticky správně mluvit. Když jsem šla na procházku nebo jinou školní akci, vždy jsem s sebou Ipad mini brala, je skladný a nepřekáží. Mohla jsem vše zajímavé vyfotit či nafilmovat a s pomocí Pixlr expres fotky poskládat do mozaiky, popsat a vytisknout. Děti si je mohly odnést hned domů a tak zážitky bezprostředně sdílet s nejbližšími. Také jsem často používala aplikaci Phoster se kterou se dají vytvářet různé plakátky a pozvánky. Práce s iPadem je pestrá a zajímavá. Aplikací využitelných při výuce je velké množství. Spoustu bych jich ještě vyzkoušela, ale nebyl čas. Při práci mi pomáhaly zkušenosti jiných učitelů, které jsem našla na www.i-sen.cz a www.ipadvevyuce.cz.

ZŠ, Mníšek pod Brdy

S iPadem jsem před zapojením se do projektu neměla žádné zkušenosti. Ve školství pracuji pouze dva roky a neustále mě baví zkoušet různé nové technologie, techniky učení, které by výuku zpestřily. Než jsem se zapojila do projektu iPad pro učitele, vymýšlela jsem stále nové zábavné činnosti a to za pomoci interaktivní tabule. Po každé, když jsem viděla, že to děti baví a hlavně se tím učí, procvičují, mě tyto zpětné vazby “nastartovaly“ do něčeho nového. O tomto projektu jsem se dozvěděla od kolegyně a jsem velice ráda, že jsem se do něho zapojila. Společnost Apple má velké množství specializovaných aplikací, díky nim je učení kreativnější. Když jsem o iPadu řekla dětem, byly nadšené. K iPadu se chovají jako k “pokladu“, váží si, že ho zrovna oni mohou mít ve třídě. Ipad jsme ve třídě zapojovaly vždy za odměnu, tak dvakrát týdně. Děti se na činnost s ním vždy těšily, zpestřily nám tak hodiny a myslím si, že i zefektivněly. Mnoho aplikací práci žáků rovnou zkontroluje, odůvodní jejich chyby, které poté s dětmi znovu probereme. Děti to neberou jako učení, ale spíše jako hru. Perfektní je propojení iPadu s interaktivní tabulí, pomocí zařízení appleTv. S dětmi jsme používali různé aplikace a to skoro na všechny vyučující předměty. V Anglickém jazyce jsme používali slovíčka AJ, obrázkový slovníček, mobilního učitele a různé songy pro děti. U písní je výborný doprovodný anglický text. Písničku jsme zpívaly snad v každé hodině. V českém jazyce jsme využívaly hlavně aplikace na vyjmenovaná slova – čeština hrou1, slovíčka a také nauč se pravopis. V matematice děti hodně bavila aplikace, ve které mohly děti proti sobě soupeřit. Bohužel se děti v “duelech“ musely střídat a pro ostatní jsem musela vytvářet jinou činnost. K tomu by bylo skvělé mít ipady ve třídě alespoň do dvojic. Ipad jsem představila rodičům na společné třídní schůzce, učitelům ze ZŠ Příbram IIV, Bratří Čapků, kolegyním na naší škole a výuka s ním, se velice zalíbila. Tento projekt, myslím si pomohl k tomu, aby se škola přesvědčila, že jsou iPady zajímavými pomocníky do výuky a pro příští školní rok zakoupí ikufry pro školu. Na tento okamžik se s dětmi moc těšíme. Určitě zažijeme opět zábavné a myslím si, že i mnohem zábavnější hodiny. Ze školení a učitelského summitu 2014 jsem se dozvěděla, že na iPadu jdou dělat úžasné projekty, komiksy, upoutávky a spoustu dalších kreativních činností. Touto zpětnou vazbou bych chtěla poděkovat společnosti 24you, že vytvořily tento projekt a umožnily školám, učitelům vyzkoušení si práci s iPadem.

iKufr

iKufr

Nyní můžete přenést digitální výuku do kterékoliv třídy! Představujeme Vám iKufr – rychlý a snadný způsob, jak iPady pro Vaše studenty a žáky každodenně přenášet, společně synchronizovat či hromadně napájet. Vytvořili jsme pro Vaše produkty značky Apple pohodlné a bezpečné zařízení, které se díky svým výhodám stane neodmyslitelnou součástí výuky.

Speciálně vyvinutou digitální učebnu Vám nabízíme v několika variantách, pro 12 nebo 24 iPadů. Můžete si u nás dokonce nechat vytvořit i zcela nový mobilní iKufr přesně na míru.
Více informací o iKufrech

Nahoru