24U pro školství

Proč 24U ?


8. Učitelský summit 10+ let zkušeností 100+ vyrobených iKufrů 200+ spolupracujících škol 500+ iPad pro učitele
Odběr Novinek

iPad pro učitele

Vítáme Vás na stránkách projektu iPad pro učitele. Cílem tohoto projektu bylo, aby si učitelé vyzkoušeli využití iPadu ve svých vyučovacích hodinách a sdíleli své zkušenosti s dalšími účastníky tohoto projektu.

Projekt byl určen pro speciální základní školy, základní školy a střední školy. Díky účasti v projektu jste si mohli bezplatně zapůjčit iPad a Apple TV na vyzkoušení právě po dobu projektu.

Již jsme úspěšně uspořádali 4 kola projektu iPad pro učitele. Seznam škol z minulých kol či další informace o projektu naleznete níže.

Mapa referencí

Níže máte k vidění mapu a seznam škol, na kterých naleznete účastníky projektu iPad pro učitele.

Zobrazit seznam škol

1.kolo

1. základní škola, Rakovník, Martinovského 153 - Martin Borský
1. základní škola, Rakovník, Martinovského 153 - Martina Vorlová
2.ZŠ Schwarzova 20 - Lenka Štíbrová
AHOL - Střední odborná škola, s. r. o. - Alena Nováková
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o. - Petr Stehlík
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o. - Jitka Sochorová
Doctrina - základní škola a mateřská škola, s.r.o. - Martin Turčík
Domov Ráček o.p.s. - Markéta Kovářová
Dům dětí a mládeže Uherský Ostroh - Eva Hlůšková
Gymnázium a JŠ s právem státní jazykové zkoušky Břeclav - Tomáš Hyčka
Gymnázium Jeronýmova 27 - Robert Tišer
Gymnázium Jeronýmova 27 - Michal Kučera
Gymnázium Lanškroun - Dagmar Flídrová
Gymnázium Lanškroun - Tomáš Krisl
Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55 - Roman Podlena
Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55 - Miroslav Kubera
Gymnazium prof. Jana Patocky - Simona Zavadilova
Gymnázium T. G. Masaryka Zastávka - Ludmila Brestičová
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín - Hana Ondrouchová
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín - Olga Klíglová
Gymnázium, Praha 9, Špitálská 2 - Stanislav Gottwald
Gymnázium, Praha 9, Špitálská 2 - Antonín Zajíc
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Hello s.r.o. - Karel Hlaváček
Mateřská škola 4 pastelky, Praha 4, Sedlčanská 14 - Zdeňka Růžičková
Mateřská škola 4 pastelky, Praha 4, Sedlčanská 14 - Hedvika Strejčková
Mateřská škola EDUCAnet (místo petr Čenský) - Hana Šavarová
Mateřská škola Valtice - Lucie Hyčková
Mateřská škola Vestec, příspěvková organizace - Daniela Pořízková
Mateřská škola, Palackého 141, 407 21 Česká Kamenice - Petra Hlaváčková
Mateřská škola, Praha 13, Husníkova 2076 158 00 Praha 5 - Pavla Jirglová
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 - Hana Zajíčková
MŠ a SPC Jihlava - Dana Straková
MŠ Housenka - Veronika Kubaňová
MŠ Housenka - Marta Kuglerová
MŠ KLUBÍČKO, š. p. o. - Lucie Paulová
MŠ KLUBÍČKO, š. p. o. - Nikol Hauck
Národní institut pro další vzdělávání - Jiří Nekola
Národní institut pro další vzdělávání - Martin Kačena
Německá škola v Praze - Pavel Doležal
OA a SOŠ cestovního ruchu Choceň - Radek Kroulík
Obchodní akademie, SŠ a státní jazyková škola - František Jahnátek
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola Hradec Králové - Martina Krčková
ped- psych. poradna pro Prahu 1, 2 a 4 - drahomíra Jucovičová
Pedagogicko- psychologická poradna Karlovy Vary - Šárka Rampasová
Pedagogicko-psychologická poradna Karlovy Vary, pracoviště: Sokolov - Andrea Želivská
Pedagogicko-psychologická poradna Praha 6 - Anna Nováková
PPP Karlovy Vary, pracoviště Cheb - Petra Spieglová
PrimMat - Soukromá střední škola podnikatelská, s.r.o. - Libor Olbrich
PrimMat - Soukromá střední škola podnikatelská, s.r.o. - Michal Adam
SOŠ a SOU Vyškov, Sochorova 15, Sochorova 15, 682 01 Vyškov - Martin Svoboda
SOŠ a SOU Vyškov, Sochorova 15, Sochorova 15, 682 01 Vyškov - Jiří Sochor
SPC PRO SLUCHOVĚ POSTIŽENÉ LIBEREC - Ivana Nováková
Společná vize: Bezpečnost práce na staveništi, o.s. - Vladimír Mílek
Sportovní a podnikatelská střední škola, s.r.o. - Jiří Jonák
SPŠ - Regina Jonášová
SPŠe Fr. Křižíka - Jindřiška Nejedlíková
SPŠS Betlémská, škola hl. m. Prahy, Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 11000 - Jaroslava Divoká
Střední průmyslová škola chemická pardubice - Libuše Souradová
Střední průmyslová škola chemická Pardubice - Petra Kácovská
Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace - Petr Hujer
Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace - Josef Šorm
STŘEDNÍ ŠKOLA GASTRONOMICKÁ A HOTELOVÁ s.r.o. - Pavla Brunclíková
STŘEDNÍ ŠKOLA GASTRONOMICKÁ A HOTELOVÁ s.r.o. - Jaroslav Hájek
Střední škola sociálních a zdravotnických služeb Vesna, o.p.s. - Josef Mach
Střední škola, základní škola a mateřská škola JISTOTA, o. p. s., Tetín 1, Prostějov - Petr Rejkuba
Sunny Canadian International School - Jitka Stiles
SZŠ a VOŠ zdravotnická Zlín - Alica Kavanová
SZŠ a VOŠZ Kladno - Zuzana Volná Ježková
Škola J.Ježka - Emilie Průchová
Škola J.Ježka - Klára Holá
Škola J.Ježka - Lucie Matenová
Škola J.Ježka - Martina Policarová
Škola J.Ježka - Martina Helešicová
Univerzita Pardubice - Pavel Petr
VOŠ a SPŠE Plzeň - Naděžda Mauleová
VOŠ a SPŠE Plzeň - Jan Syřínek
VOŠ a SZeŠ Benešov - Josef Vacek
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Františka Křižíka - Jaroslav Burdys
Vyšší odborná škola a Střední škola, s. r. o. - Martin Kůs
Základní a mateřská škola K Dolům v Praze 12 - Petra Haladová
Základní a mateřská škola K Dolům v Praze 12 - Běla Outratová
Základní a praktickká škola Svítání - Kateřina Havlíčková
Zakladni skola, Rýmarovska 15, Bruntal, 79201 - Veronika Černotová
Základní škola a mateřská škola Čáslavice - Miloš Dvořák
Základní škola a mateřská škola Jesenice - Petr Koníř
Základní škola a Mateřská škola Sezimovo Ústí, 9. května 489, okres Tábor - Petr Peroutka
základní škola a mateřská škola smolkova v praze 12 - pavel šafránek
Zakladní škola a mateřské škola Ševětín - Pavel Tůma
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. - Markéta Štěpánková
Základní škola Bučovice, Školní 711, okres Vyškov - Přemysl Kašpar
Základní škola Česká Ves, okres Jeseník - Milada Podolská
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace - Martina Bábíčková
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace - Marie Roubíková
Základní škola Ch. G. Masarykové Lány - Jan Novák
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno - Iveta Vrabcová
Základní škola Ing. M. Plesingera-Božinova Neratovice - Lucie Čemusová
Základní škola Ing. M. Plesingera-Božinova Neratovice - Anna Antonová
Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391 - Pavel Koc
Základní škola Lanškroun, Dobrovského 630, okr. Ústí nad Orlicí - Pavel Resler
Základní škola Mánesova Otrokovice, příspěvková organizace - Pavel Broža
Základní škola Mánesova Otrokovice, příspěvková organizace - Martina Kryšková
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 - Věra Janáková
Základní škola pro žáky se specifickými poruchami učení, U Boroviček 1, Praha 6 - Lucie Hollmannová
Základní škola Příšovice, okres Liberec-přís. org. - Ema Formanová
Základní škola Příšovice, okres Liberec-přís. org. - Eva Fišerová
Základní škola Třebíč, Benešova 585 - Jan Vaněk
Základní škola Tuklaty, okres Kolín - Ludmila Plesná
Základní škola Velké Pavlovice - Jaroslav Hicl
Základní škola Vyškov, Morávkova 40, příspěvková organizace - Romana Měřínská
Základní škola Zbečno - Martina Pidrmanová
Základní škola, Bruntál, Rýmařovská 15, 79201 - Vojtěch Gybas
Základní škola, Česká Lípa, Pátova 406, příspěvková organizace - Lenka Rychterová
Základní škola, Česká Lípa, Pátova, příspěvková organizace - Petr Jonáš
Základní škola, Chlumec nad Cidlinou - Vladimír Pacák
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice - Šárka Wagenknechtová
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice - Hana Srbová
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 - Magdaléna Nováková
Základní školy a mateřská škola Jesenice - Zdeněk Modrž
ZŠ a MŠ Červené Pečky - Petr Kopřiva
ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4 - Petr Hrbek
ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4 - Miloslav Došek
ZŠ a MŠ Motýlek Kopřivnice - Eva Benišová
ZŠ A MŠ MOTÝLEK KOPŘIVNICE - Marek Jež
ZŠ a MŠ Nýřany - Taťána Roubalová
ZŠ a MŠ Nýřany, příspěvková organizace - Jitka Rambousková
Zš a Mš Ševětín - Jana Schnelzerová
ZŠ a MŠ Tábor, náměstí Mikuláše z Husi 45 - Roman Věžník
ZŠ Březinská 1702, Vlašim - Hana Brýlová
ZŠ Chlumec n. C. - Martina Pšeničková
ZŠ Kopřivnice - Jiří Štěpán
ZŠ Kounice - Jindřich Domín
ZŠ Kunratice - Lukáš Zvěřina
ZŠ Kunratice - Jakub Zvěřina
ZŠ Lipůvka - Blanka Škrabalová
ZŠ Mníšek pod Brdy - Lenka Veselá
ZŠ Mníšek pod Brdy - Adéla Tupá
ZŠ Pardubice Spořilov - Hana Slavíková
ZŠ PELHŘIMOV, Komenského 1465 - Jiří Bartoška
ZŠ Petra Strozziho - Barbora Marešová
ZŠ Písnice - Blanka Chýlová
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram - Lenka Rážová
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram - Roman Behún
ZŠ pod Svatou Horou, Příbram - Petra Poslušná
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové n. L. - David Sedláček
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové n. L. - Lucie Kučerová
ZŠ T.G.Masaryka Opava - Libuše Kovářová
ZŠ T.G.Masaryka Opava - Vít Lazecký
ZŠ Unhošť - Hana Zahrádková
ZŠ Waldorfská Pardubice - Václav Mikulecký
ZŠ Žatec, Komenského alej 749 - Hana Šimsová
ZŠ, Praha 2, Londýnská 34 - Jana Vavřinová
ZUŠ Jirkov - Miroslava Raková

2.kolo

13. základní škola Plzeň, Habrmannova 45, příspěvková organizace - Zdeňka Vrátníková
AHOL - Střední odborná škola, s. r. o. - Tomáš Ineman
Barevné domky Hajnice - Jana Dewatová
Dvořákovo gymnázium a SOŠE - Radim Kusák
Dvořákovo gymnázium a SOŠE - Irena Fričová
EDUCA - soš,s.r.o., Nový Jičín - Martina Colledani
EDUCA-soš,s.r.o. Nový Jičín - Aleš Medek
EDUCAnet - Adéla Kaššová
Gymnázium a JŠ s právem státní jazykové zkoušky Břeclav - Petr Škoda
Gymnázium a SOŠPg Jeronýmova - Pavel Jošt
Gymnázium a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27, příspěvková organizace - Jan Divišek
Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická, Liberec, Jeronýmova 425/27, příspěvková organizace - Jiří Rozkovec
Gymnázium Christiana Dopplera - Michal Prokopec
Gymnázium Jiřího Gutha-Jarkovského - Martin Mudra
Gymnázium Mladá Boleslav - Jana Krichebauerová
Gymnázium Na Vítězné pláni 1160, Praha 4 - Martin Horyna
Gymnázium Pacov - Jiří Topič
Gymnázium Pacov - Josef Novák
Gymnazium prof. Jana Patocky - Nikola Bednarova
Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183 - Jiří Školník
Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183 - Petr Barda
Gymnázium, Mladá Boleslav, Palackého 191/1 - Radomír Holan
Gymnázium, SOŠ, Základní škola a Mateřská škola pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 - Olga Maierová
Gymnázium, SOŠ, Základní škola a Mateřská škola pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 - Světlana Vyhnánková
Institut svazu průmyslu České Republiky - Rostislav Řepka
Institut svazu průmyslu České Republiky - Martin Štorkán
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 15 - Ludmila Čápová
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 15 - Vladimír Válek
Integrovaná střední škola automobilní, Křižíkova 15, Brno - Libuše Drápalová
Junior Achievement - Markéta Javorská
Junior Achievemnt o.p.s. - Jitka Bulantová
Letohradské soukromé gymnázium o.p.s. - Martina Mlynářová
Masarykova základní škola a Obchodní akademie Tanvald, příspěvková organizace - Zdeňka Juklová
Masarykova základní škola a Obchodní akademie Tanvald, Školní 416,příspěvková organizace - Eva Koucká
Mateřská škola Safirka - Radka Švestková
MŠ a SPC JIhlava - Pavel Valenta
MŠ Safirka s.r.o. - Andrea Dittrichová
OA a SOŠ cestovního ruchu Choceň, T. G. Masaryka 1000, 56536 Choceň - Linda Kotyzová
OA a SOŠZE Žatec - Jana Kaňovská
Obchodní akademie a Střední odborná škola zemědělská a ekologická, Žatec, příspěvková organizace Žatec, - Drahomíra Kolouchová
Obchodní akademie, Praha 1, Dušní 7 - Marie Holendová
Obchodní akademie, Praha 1, Dušní 7 - Milena Havlíková
PB-Vyšší odborná škola a střední škola managementu, s.r.o. - Dita Gebrtová
Schola Humanitas - Martina Sedláková
SOŠ a SOU Praha Čakovice - Veronika Doňarová
SOŠ a SOU Praha-Čakovice - Jana Mráziková
SOŠEaS,OA,SZŠ Chomutov - Josef Vejlupek
SOŠEaS,OA,SZŠ Chomutov - Silvie Fránová
SOU Uherský Brod - Radim Bublík
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání - Andrea Smrčková
Speciální pedagog - Martina Králová
SPOLEČNÁ VIZE: BEZPEČNOST PRÁCE NA STVENIŠTI, O.S. - Svatav Hrubá
SPŠ dopravní - Milan Martínek
SSPHZ Uherské Hradiště - Bohuslava Vitekerová
Středisko volného času Rosice - Zuzana Brestičová
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální - Rudolf Sochor
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální - Roman Broz
Střední lesnické školy a Střední odborné školy sociální - Jan Jirasek
Střední odborná škola Bruntál - Iveta Vojtková
Střední odborná škola Bruntál - Aleš Schober
Střední odborná škola pro ochranu a obnovu životního prostředí Schola Humanitas, Ukrajinská 379, Litvínov, okres Most - Michal Tarant
Střední odborné učiliště Uherský Brod - Jan Weiser
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno, Purkyňova 97 - Ivana Middleton
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno, Purkyňova 97 - Monika Vávrová
Střední škola automobilní Ústí nad Orlicí - Vojtěch Troszok
Střední škola automobilní, mechanizace a podnikání, Krnov, p. o. - Josef Odstrčil
Střední škola automobilní, mechanizace a podnikání, Krnov, příspěvková organizace - Zlata Slavíková
Střední škola technických oborů, Havířov-Šumbark, Lidická 1a/600, příspěvková organizace - Ludmila Cholevová
Střední zdravotnická škola Děčín, Čsl.mládeže 5/9, 40502 Děčín 4 - Zdeňka Bejvlová
VOŠ a OA Chotěboř - Miloslav Vaněk
VOŠ a OA Chotěboř - Pavel Pokorný
VOŠ a SPŠE F. Křižíka, Na Příkopě 16, Praha 1 - Věra Pobudová
VOŠ a SPŠE Plzeň - Jan Syřínek
VOŠ a ŠPŠE Elekrotechnická Františka Křižíka - Renata Rottová
VOŠ, OA, SOŠ a JŠ s právem SJZ EKONOM, o.p.s, Litoměřice, Palackého 730/1 - Pavel Hrubý
Vyšší odborná škola publicistiky - Dominik Fellner
Vyšší odborná škola publicistiky - Tomáš Langer
Základn škola Vsetín, Rokytnice 436 - Hynek Hromada
Základní škola a Mateřsk škola, Stará Ves, okres Bruntál, příspěvková organizace - Petra Gorčíková
Základní škola a Mateřská škola Křídla, okres Žďár nad Sázavou, přžíspěvková organizace - Markéta Šimková
Základní škola a Mateřská škola Křídla, okres Žďár nad Sázavou, přžíspěvková organizace - Michala Trávníčková
Základní škola a Mateřská škola Stará Ves, okres Bruntál, příspěvková organizace - Eva Staňková
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice - Radovan Mikeš
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice - Jakub Zelenka
Základní škola Česká Ves, okres Jeseník - Zdeňka Blišťanová
Základní škola Dr. h. c. Jana Masaryka Harrachov - Alena Zapletalíková
Základní škola Generála Janouška - Pavel Kačur
Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace - Miroslav Peer
Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace - Miroslav Kucián
Základní škola Karlovy Vary, Poštovní 19, PO, 360 01 Karlovy Vary - Jan Poula
Základní škola Karlovy Vary, Poštovní 19, PO, 360 01 Karlovy Vary - Karel Fiala
Základní škola Komenského Alej Žatec - Anna Emingerová
Základní škola Lovosice, Sady pionýrů 355/2, okres Litoměřice - Jarmila Višňovcová
Základní škola Mníšek pod Brdy - Martina Fialová
Základní škola Pod Vinohrady 1420 Uherský Brod - Blažena Chovancová
Základní škola pro žáky se specifickými poruchami učení, U Boroviček 1, - Zuzana Dolejší
Základní škola Rakovského v Praze 12 - Petr Apeltauer
Základní škola Smržovka, okres J - Hana Klapalová
Základní škola Smržovka,okres Jablonec nad Nisou- příspěvková organizace - Premysl Lankas
Základní škola speciální, SPC - Zuzana Zobinová
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace - Miloslav Khas
Základní škola Světlá nad Sázavou, Lánecká 699, příspěvková organizace - Vlastimil Špatenka
Základní škola Světlá nad Sázavou, Lánecká 699, příspěvková organizace - Lenka Horní
Základní škola Újezd u Brna, okres Brno-venkov, příspěvková organizace - Pavel Polách
Základní škola Újezd u Brna, okres Brno-venkov, příspěvková organizace - Jaroslava Olšanská
Základní škola v Libčicích nad Vltavou - Lumír Latzka
Základní škola Zlín, Dřevnická 1790, příspěvková organizace - Alexandra Gorčíková
Základní škola Zlín, Dřevnická 1790, příspěvková organizace - Roman Medek
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim 258 01 - Marcela Karmazínová
Základní škola, Edvarda Beneše 2, 747 05 Opava - Martin Kovář
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13 - Jiří Trunda
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13 - Jiří Beneš
Základní škola, Uherský Brod, Pod Vinohrady 1420 - Veronika Pálková
ZŠ a MŠ J.Á.Komenského Žeravice - Ivana Sehnalová
Zš a Mš Motýlek - Marek Poruba
ZŠ a MŠ Neslovice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace - Petra Jonášová
ZŠ a MŠ Smolkova Praha 4 - Václav Vojta
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace - Tomáš Helar
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace - Jana Choutková
ZŠ a MŠ Větrný Jeníkov, příspěvková organizace - Jiří Palán
ZŠ Aš, Hlávkova 26, 352 01, Aš - Jiří Honomichl
ZŠ Bruntál, Školní 2 - Karel Holba
ZŠ Bruntál, Školní 2 - Milena Zatloukalová
ZŠ Doctrina - Vítězslav Jindra
ZŠ Edvarda Beneše, Opava - Romana Chalupská
ZŠ Generála Janouška, Praha 9, 19800 - Miroslav Ferkl
ZŠ J. Á. Komenského Žeravice - Soňa Dufková
ZŠ Lipůvka - Martina Černá
ZŠ Odolena Voda - Martin Holý
Zš Ostrava-Stará Bělá, Junácká 700, 724 00 - Dana Janíčková
ZŠ Plavy - Zuzana Hrubcová
ZŠ Rakovského v Praze 12 - Tomáš Severa
ZŠ Rokytnice 436, Vsetín - Ivana Kupková
ZŠ Sady pionýrů 355/2, okres Litoměřice - Andrea Červenková
ZŠ TGM Lomnice nad Popelkou - Irena Pekárková
ZŠ Žatec, Komenského alej 749, okres Louny - Simona Klánová

3.kolo

13. základní škola Plzeň, Habrmannova 45, příspěvková organizace - Petr Kunst
24u - Jan Jílek
24U - Jan Jílek
24U s.r.o. - Ondřej Chaloupka
EDUCAnet - gymnázium a střední odborná škola České Budějovice, s.r.o. - Tomáš Svatek
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Břeclav, sady 28. října 1 - Martin Bartoš
Gymnázium a SOŠPg Liberec - Petr Přibyl
Gymnázium a SOŠPg, Liberec, Jeronýmova 27 - Alena Havlíková
Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové, Tylovo nábř. 682 - Milena Hálková
Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové, Tylovo nábř. 682 - Soňa Čapková
Gymnázium T. G. Masaryka, Hustopeče, Dukelské náměstí 7 - Jarmila Čeperová
Gymnázium T. G. Masaryka, Zastávka, U Školy 39 - Helena Hradílková
Gymnázium, Benešov, Husova 470 Benešov, Husova 470 - Mgr. Jana Poláková
Gymnázium, Benešov, Husova 470 Benešov, Husova 470 - Mgr. Šárka Nováková
Gymnázium, Mnichovo Hradiště, Studentská 896 - Lubomír Krsek
Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 - Miroslav Kulhánek
Gymnázium, Příbram, Legionářů - Zdeněk Vondrák
Gymnázium, Příbram, Legionářů 402 - Karel Heřman
Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 - Lenka Jelínková
Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha 2, Ječná 27 - Eva Nováková
Masarykova základní škola - Marcela Štěpánková
Masarykova základní škola Broumov - Yveta Nemešová
Masarykova základní škola Libštát, okres Semily - Jana Marková
Masarykova ZŠ a OA Tanvald - Ivana Štěpánová
Mateřská škola EDUCAnet Kladno s.r.o. - Kateřina Snovak
Matěřská škola Havířov-Podlesí Balzacova 2, Havířov 73601 - albina šteffkova
Mateřská škola Housenka s.r.o. - Petra Zárubová
Mateřská škola Housenka s.r.o. - Antonín Kubaň
Mateřská škola Humpolec, Smetanova 1526 - Marie Kostková
Mateřská škola Humpolec, Smetanova 1526 - Jírů Zdena
Mateřská škola Kestřany - Věra Chaloupková
Mateřská škola Koloveč, příspěvková organizace - Helena Moudrá
Mateřská škola Koloveč,okres Domažlice, příspěvková organizace - Lucie Khasová
Mateřská škola Pohled - Leona Štrálová
Mateřská škola Prostějov, ul. Šárka 4a - Iveta Bittnerová
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 - Pavla Himmelová
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 - Jana Bc.Koubíková
Mateřská škola,Česká Kamenice, Palackého 141 - Pavla Himmelová
MS Tynec nad Sazavou - Štěpanka Drábová
MŠ Čerčany - Iva Mrázková
MŠ Duběnka - Dagmar Ryšavá
MŠ Hartmanice, okres Svitavy - Martina Moravcová
MŠ II. - Marta Römanová
MŠ NaRybníčku - Blanka Šarfová
Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková organizace - Pavlína Mihačová
Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková organizace - Zuzana Lindovska
Obchodní akademie Neveklov - Marek Hašek
PPP Týnec nad Sázavou - Světlana Drábová
Soukromé gymnázium ARCUS PRAHA 9, s.r.o. - Jan Závěta
Speciální střední škola a základní škola Žamberk - štěpánka bodnárová
SPOLEČNÁ VIZE - Jitka Vlčková
SPŠCH - Veronika Krchová
Střední lesnická škola a Střední odborná škola sociální, Šluknov, příspěvková organizace - Petr Slanina
Střední odborná škola energetická a stavební, obchodní akademie a střední zdravotnická škola, Chomutov, přízpěvková organizace - Tomáš Vizi
Střední odborná škola energetická a stavební, Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola, Chomutov, příspěvková organizace - Martin Lacina
Střední odborná škola vinařská a Střední odborné učiliště zahradnické - Michal Kostka
Střední odborná škola vinařská a Střední odborné učiliště zahradnické, Valtice, Sobotní 116 - Jana Riegerová
Střední odborné učiliště Uherský brod - Tomáš Rachůnek
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno - Nikola Führlingerová
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno - Hana Jakubcová
Střední průmyslová škola chemická Pardubice - Cyril Havel
Střední průmyslová škola stavební, Ostrava, příspěvková organizace - Zdeňka Klečková
Střední škola EDUCHEM, a.s. - Vlastimil Doležal
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o. - Karel Vratišovský
Střední škola gastronomická Adolpha Kolpinga - Jan Marek
Střední zdravotnická škola, Opava, Dvořákovy sady 2, příspěvková organizace - Václav Dostál
Škola Jaroslava Ježka - Alena Vaňková
Škola Jaroslava Ježka, Mateřská škola, základní škola, praktická škola a základní umělecká škola pro zrakově postižené - Hana Machová
The English College in Prague - Anglické gymnázium, o.p.s. - Vukasin Terzic
Univerzita Pardubice - Linda Pospíšilová
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická, Plzeň, Koterovská 85 - Pavel Anderle
Vyšší odborná škola a Střední škola, s.r.o. - Vít Barabáš
Základní a mateřská škola Liběšice - Milena Burýšková
Základní skola K.V.Raise, Lázně Bělohrad, okres Jičín - Jaroslav Jirasko
Základní škola - Jana Kašparová
Základní škola a mateřská škola Brno, Husova 17, příspěvková organizace - Lukáš Bajer
Základní škola a Mateřská škola Cehnice - Šárka Koštelová
Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre. B.Staška 232, příspěvková organizace - Jaromír Šmíd, Ing.
Základní škola a mateřská škola Ivančice-Němčice, okres Brno-venkov - Marie Magerová
Základní škola a mateřská škola Milotice, okres Hodonín - Anton Ivánek
Základní škola a Mateřská škola Mutěnice, okres Hodonín - Hana Lenertová
Základní škola a Mateřská škola Ratíškovice - Ing. Kateřina Uhlíková
Základní škola a Mateřská škola Ratíškovice - Ing. Kateřina Uhlíková
Základní škola a mateřská škola Suchdol nad Odrou, příspěvková organizace - Eva Medková
Základní škola a Mateřská škola Velké Heraltice, příspěvková organizace - jaromír Musila
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice - Jana Kittelová
Základní škola a Mateřská škola, Nerudova 9, České Budějovice - Radovan Mikeš
Základní škola a praktická škola Svítání, o. p. s. - Markéta Ločárková
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. - Simona Panušková
Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o.p.s. - Petra Benešová
Základní škola Divišov, okres Benešov - Petr Lunga
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace - Marie Roubíková
Základní škola Dubňany, příspěvková organizace - Martina Bábíčková
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno - Veronika Nodlová
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno - Kateřina Malcová
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno - Jitka Leipnerová
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové Lány, okres Kladno - Dana Balcerová
Základní škola Charlotty Garrigue Masarykové, Lány, okres Kladno - Kateřina Dvořáková
Základní škola Ing. M. Plesingera - Božinova Neratovice - Kateřina Kořanová
Základní škola Ing. M. Plesingera - Božinova Neratovice - Lenka Havlíková
Základní škola Ing. M. Plesingera- Božinova Neratovice - Milena Novotná
Základní škola J. Gutha - Jarkovského - Eva Dvořáková
Základní škola Kaplice, Školní 226 - Michal Benda
Základní škola Kaplice, Školní 226 - Ludvík Bartyzal
Základní škola Kaplice, Školní 226 - Libuše Kyslíková
Základní škola Kaplice, Školní 226 - Zdenka Hudecová
Základní škola Kunratice, Praha 4, Předškolní 420, příspěvková organizace - Pavlína Rosická
Základní škola Litoměřice, Na Valech 53 - Petr Krňák
Základní škola Náměšť nad Oslavou, Husova 579 - Martin Nováček
Základní škola Odolena Voda, okres Praha - východ - Jana Divoká
Základní škola Opava, Edvarda Beneše 2 - Rostislav Salamon
Základní škola Opava, Otická 18 - příspěvková organizace - Iveta Prokšová
Základní škola Opava, Otická18, příspěvková organizace - Edita Dostálová
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 - Nina Šmídlová
Základní škola Pardubice - Spořilov, Kotkova 1287 - Věra Janáková
Základní škola pod Svatou Horou, Příbram - Libuše Sudová
Základní škola Schulzovy sady Dvůr králové nad Labem - Zuzana Mertlíková
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace - Lenka Jedličková
Základní škola Staňkov, okres Domažlice, příspěvková organizace - Jana Pluhařová
Základní škola Stráž, okres Tachov, příspěvková organizace - Jana Květová
Základní škola Stráž, okres Tachov, příspěvková organizace - Vladimíra Pintová
Základní škola T.G.Masaryka Lomnice nad Popelkou, okres Semily - Roman Kubánek
Základní škola Trmice, Tyršova 482 - Jan Pobuda
Základní škola Velké Pavlovice okres Břeclav, příspěvková organizace - Lenka Bukovská
Základní škola Vimperk - Jana Doležalová
Základní škola Vimperk, Smetanova 405, okres Prachatice - Michal Kolafa
Základní škola Zdiby, okres Praha-východ - Viktor Harnach
Základní škola Zlín, tř. Svobody 868, příspěvková organizace - Pavel Knébl
Základní Škola, Jičín, Poděbradova 18 - Zlata Opicová
Základní škola, Liberec, Oblačná 101/15, příspěvková organizace - Martin Prade
Základní škola, Liberec, Oblačná 101/15, příspěvková organizace - Monika Kodešová
Základní škola, Mateřská škola, Základní umělecká škola Jesenice - David Pařík
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 - Zuzana Richtermocová
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 - Jaroslava Mikešová
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34 - Šárka Bauerová
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 64/13 - Pavel Martinovský
Základní škola, Praha 9 - Hloubětín, Hloubětínská 700 - Markéta Čonková
ZŠ a MŠ 17.listopadu 1325 - Dagmar Štěpánková
ZŠ a MŠ Barrnadov - Jana Fričová
ZŠ a mš logopedická, Liberec - Dana Perlíková
ZŠ a MŠ Mutěnice, okres Hodonín - Marie Kujová
ZŠ a MŠ Neslovice - Milada Pavlišová
ZŠ a MŠ Neslovice, okres Brno - venkov, přísp. org. - Ludmila Vojtíšková
ZŠ a MŠ Nýřany, příspěvková organizace - Miriam Volfová
Zš a Mš Police nad Metují - Jana Šulcová
ZŠ a MŠ při zdravotnických zařízeních Karlovy Vary, příspěvková organizace - Jana Hynková
ZŠ A MŠ STRÁŽOVICE - Marta Mlčochová
ZŠ A MŠ STRÁŽOVICE - Hana Vašulková
ZŠ J. Gutha-Jarkovského - Jana Malátová
ZŠ J.K.Tyla a MŠ - Yvona Zuntová
ZŠ J.K.Tyla a MŠ - Renata Lehnertová
ZŠ Jana Babáka Brno - marcela kováříková
ZŠ Komenského alej - Denisa Janíková
ZŠ Komenského alej - Jitka Němcová
ZŠ Komenského alej - Marcela Kleindienstová
ZŠ Komenského alej 749 - Kamila Krčová
ZŠ Litoměřice, Na Valech 53 - Vladimír Vaněk
ZŠ Odolena Voda - Lenka Březinová
ZŠ Opava, E.Beneše - Petra Macháčová
ZŠ POD SVATOU HOROU - Dana Truhlářová
ZŠ pro žáky s SPU - Petra Procházková
ZŠ Schulzovy sady Dvůr Králové nad Labem, - Štěpánka Odrášková
ZŠ Vsehrdova - Pavla Nekvapilova
ZŠ Všehrova 1 Lovosice - Kamila Saicová

4.kolo

AHOL - Střední škola gastronomie, turismu a lázeňství - Petr Škuta
GALILEO SCHOOL-bilingvní mateřská škola a základní škola, s.r.o. - PETRA ŠTEFKOVÁ
Gymnázium a Pedagogické lyceum - Martin Thelen
Gymnázium, Plzeň, Mikulášské nám. 23 - Aleš Adámek
Gymnázium, Plzeň, Mikulášské nám. 23 - Josef Červenec
Mateřská škola Obrnice, okres Most, příspěvková organizace - Vladimíra Pechanová
Mateřská škola Obrnice, okres Most, příspěvková organizace - Michaela Janoušková
Stčední průmyslová škola Brno, Purkyňova,, příspěvková organizace - Jaroslav Nesvadba
Střední odborná škola pedagogická - Jaroslava Havlickova
základní škola a Mateřská škola Holoubkov, okres Rokycany,příspěvková organizace - Bc. Olga Křížová
základní škola a Mateřská škola Holoubkov, okres Rokycany,příspěvková organizace - Bc. Olga Křížová
Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice - Jan Kubů
Základní škola a mateřská škola Praha 5-Košíře, Weberova 1/1090 - Kristýna Junovå
Základní škola a Mateřská škola Sedlec, okres Břeclav - Marie Schallenbergerová
Základní škola Dambořice, okres Hodonín, příspěvková organizace - Karel Malík
Základní škola Jablonec nad Nisou, Na Šumavě 43, příspěvková organizace - Jan Kolář
Základní škola Telč, Hradecká 234, příspěvková organizace - Antonín Marek
Základní škola Telč, Hradecká 234, příspěvková organizace - Jiří Kaman
Základní škola, Jičín, Poděbradova 18 - Jitka Hlawatschke
Základní škola, Praha 4, Ružinovská 2017 - Michaela Mazurová
Zš a Mš Mošnov - Bc.Eva Hrabovská

Zobrazit vše

Jak dlouho trvá projekt?

Září 2015 – Duben 2016

Zápůjční smlouva je vedena na účastníka projektu nebo na školu?

Zápůjční smlouva je vedena na účastníka projektu.

Odkoupit iPad má škola nebo učitel?

Záleží na dohodě. Rádi vyjdeme vstříc.

Bude školení někdy zdarma?

Ano součástí projektu je školení, které je pro účastníky zdarma. Školení je dobrovolné. Více informací v sekci Školení na iPady.

Jsou školení povinná?

Ne, školení jsou pro registrované účastníky projektu dobrovolná.

Bude možné odkoupit i Apple TV?

Ano, při splnění podmínek projektu bude možné Apple TV zakoupit za 1.490Kč vč. DPH.

Bude součástí dodávky ochranný obal na iPad?

K iPadu nebude automaticky dodán ochranný obal, ale rádi pomůžeme s výběrem a velice ho doporučujeme. Viz www.skolstvi.24u.cz/supershell.

Bude součástí dodávky redukce na VGA k projektoru?

Součástí dodávky nebude redukce na VGA. Informaci o ceně získáte na emailu jan.jilek@24u.cz.

Kolik bude stát iPad po skončení projektu?

Na konci projektu bude možné koupit iPad mini 32 GB RETINA za 6.000Kč vč. DPH (cena je bez Apple TV) při splnění podmínek projektu.

Bude iPad vybaven výukovými aplikacemi?

iPad nebude vybaven výukovými aplikacemi. Nicméně k dispozici ke stažení je mnoho aplikací i zdarma a jsou velmi kvalitní. Inspirovat se můžete zde: www.i-sen.cz.

Jaké jsou další výdaje spojené s projektem?

Další výdaje spojené s projektem si bude účastník hradit sám. Pokud nějaké takové výdaje budou, budeme o nich včas informovat.

Co mám udělat, abych splnil podmínky projektu?

Je potřeba uspořádat 2 až 3 školení pro své kolegy, rodiče žáků či jiné školy v průběhu zapůjčení a podílet se s námi na zhodnocení využití iPadu ve výuce.

Co má obsahovat zhodnocení projektu?

Zhodnocení bude v rozsahu 1 x A4 ve formátu PDF, WORD nebo PAGES. Například porovnání výuky před a po zapojení iPadu do výuky.

Kam mám ukládat dokumenty?

Dokumenty ukládejte v záložce Zpětná vazba.

Kdo přebírá hmotnou odpovědnost za iPad?

Podpisem zápůjční smlouvy přebírá hmotnou odpovědnost za iPad účastník projektu. Odpovědnost se vztahuje například na poškození displaye iPadu.

Zajišťujete také servis?

Ano, servis také zajišťujeme. Prosíme, posílejte poškozené produkty na adresu 24U, Michelská 51, 141 00 Praha 4. Na balík napište “iPad pro učitele”.

Pro koho je iPad určen?

iPad je určen především pro účastníka projektu, může ho využívat ve výuce, půjčit studentům.

Jak si vytvořit APPLE ID bez kreditní karty?

Apple ID bez kreditní karty si můžete vytvořit podle tohoto návodu
https://support.apple.com/cs-cz/HT204034.

Je potřeba mít ve třídě WiFi na použití iPadu a Apple TV?

Ano, je potřeba kvalitní WiFi na použití iPadu a Apple TV.

Je možné zápůjčku iPadu a Apple TV prodloužit?

Zapůjčení není možné prodloužit.

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou dělat školení společně?

Ano, mohou. Školení tak jistě bude o to kvalitnější a obsáhlejší, se zaměřením na různé oblasti výuky.

Co je SuperShell ? A kde ho zakoupím ?

http://www.24u.cz/apple/apple-ipad/prislusenstvi-ipad-2/obal-supershell/.

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou vytvořit závěrečnou zprávu o školení společně?

Ano mohou, nicméně budeme rádi za postřehy obou učitelů. Tak může dojít k nejlepšímu vyhodnocení tohoto projektu.

Kam se mám obrátit s dalšími dotazy?

Další dotazy prosím pište na email jan.jilek@24u.cz

Zpětná vazba pro účastníky projektu:

Pro vložení fotek ze školení  a zhodnocení projektu prosím uveďte svůj email, který jste zadali při registraci do projektu. Tím se dostanete k formuláři.

Podmínky splnění projektu:

  1. Je potřeba uspořádat 2 školení na jednoho účastníka pro své kolegy učitele, rodiče žáků, či jiné školy v průběhu zapůjčení.
  2. Zhodnocení projektu
  3. Rádi bychom Vás poprosili o vytvoření pracovních listů do Move and Match nebo Bitsboard

Pokud jsou dva učitelé z jedné instituce, mohou dělat školení společně?

Ano, mohou. Školení tak jistě bude o to kvalitnější a obsáhlejší, se zaměřením na různé oblasti výuky. Zpětnou vazbu tvoří každý účastník projektu sám.

Doporučení jak by mohlo školení vypadat

  1. Ukázka jednoduchého ovládání iPadu a Apple TV 
  2. Ukázka fotografování, psaní na iPadu a hledání informací na internetu
  3. Používání dokumentů v iPadu, dropbox - word, excel, PDF, Power point atd.
  4. Ukázky vzdělávacích aplikací a aplikací pro učitele
  5. Dotazy účastníků

Doporučení pro zhodnocení projektu

Porovnání výuky před a po zapojení iPadu do výuky? Jak Vám iPad zlepšil práci? Jaké aplikace jste používali? Co Vám na iPadu chybělo? V jakých předmětech vidíte uplatnění iPadu? Jaká byla reakce účastníků školení? Vaše shrnutí projektu?

Zhodnocení projektu - rozsah minimálně A4 text

Omlouváme se, ale žádné termíny školení nejsou momentálně k dispozici.
Pokud si přejete domluvit školení kontaktuje nás prosím.
Děkujeme za pochopení.

Místo konání

Praha

Centrum mediálního vzdělávaní
Pro Futuro Consulting, a.s
Freyova 12/1
190 00 Praha 9

GPS pozice

50°06’26.7″N 14°30’10.7″E

Brno

Gymnázium Matyáše Lercha, Brno, Žižkova 55
Žižkova 980/55
616 00 Brno

 

GPS pozice

49°12’27.2″N 16°35’17.6″E

Jak se na místo konání dostat

Brno

Z Hlavního nádraží

  • Tramvají: Tramvají číslo 12 nebo 13. Vystupte po 5 zastávkách (9 minutách) na Konečného náměstí.

Z ÚAN Zvonařka

  • Tramvají: číslo 12 pojedete 7 zastávek (13 minut) přímo až na Konečného náměstí.

Z Mendlova náměstí

  • Tramvají: číslem 5 nebo 6 na zastávku Česká (3 zastávky, 6 minut).

Z České

  • Tramvají: Jeďte jedním z čísel 3, 11, 12 či 13 jedoucích směrem na Bystrc, Komín či Královo Pole až na Konečného náměstí, kde po 2 zastávkách (3 min.) vystupte.

Z Konečného náměstí

  • Pěšky: Pokud jste se dostali až sem, máte již téměř vyhráno. Ze zastávky vyrazíte k parku uprostřed náměstí, zleva jej obejdete a vydáte se směrem nahoru po Žižkově ulici (kolmá na Úvoz), stále rovně, stále rovně. Přibližně po 7 minutách budete u čísla 55 a jste tedy na místě (což poznáte podle krásné nové budovy a charakteristické vůně linoucí se z koňského areálu hned naproti).

Uskutečněná školení v 1. a 2. kole projektu iPad pro učitele

Zpětná vazba účastníků projektu

ZŠ Rakovník

Seznamování s iPady probíhalo na 1.ZŠ v Rakovníku ve třech termínech. V prvním, 2.5., jsme se sešli s kolegyněmi vyučujícími žáky 1.stupně. Seznámili jsme je se základy ovládání tabletu,způsobem ukládání dat,možnostmi sdílení souborů na cloudových úložištích,možnostmi výběru a nákupu výukových aplikací. Předem jsme připravili několik zajímavých aplikací na ukázku a rozdělili je pro lepší orientaci do složek podle předmětů. Vysvětlili jsme způsob vytváření složek. Ve druhém termínu, 9.5., jsme se sešli s kolegy z 2.stupně, kterým jsme připravili podobný program a ukázku aplikací podle jednotlivých oborů. Snažili jsme se vyhledat zejména aplikace v českém jazyce a takové, jejichž pomocí mohou žáci prezentovat výsledky své práce. Část našich kolegů projevila již dříve zájem s iPadem pracovat, se základy ovládání nebyl žádný větší problém a možnostmi některých aplikací byli příjemně překvapeni. Někteří projevili spíše obavy z potíží při ukládání a sdílení dat, zvládnutí Apple TV. Ve třetím termínu, jsme věnovali čas zájemcům z řad našich žáků. Někteří jsou už docela zdatnými uživateli podobných zařízení, znají jejich ovládání a možnosti, proto jsme se více zaměřili na práci se zajímavými aplikacemi – fotoeditory, grafickými editory, zpracování videa, práci s uloženými textovými a obrazovými soubory v dalších aplikacích, tvorbou myšlenkových map. Atmosféra na všech třech setkáních byla přátelská, vstřícná. Naši kolegové a kolegyně mají odvahu iPad do výuky začít zapojovat,což je potřeba velmi ocenit zvláště u těch, pro které není práce s nejnovější technikou tak přirozená a samozřejmá jako pro naše žáky. Ti se samozřejmě na takové zpestřeni výuky velmi těší. Do budoucna plánujeme pořádat školení a ukázkové hodiny pro rodiče našich žáků. Také v příštím školním roce budeme mít dvě učebny vybavené Apple TV a jednu učebnu vybavenou iPady pro žáky. Již v letošním roce jsme iPady a jejich aplikace využívali na ruzných kurzech jako je lyžařský, nebo cyklistický. Myslíme si, že je ale zatím velmi málo školení zaměřených na konkrétní využítí, nebo na konkrétní oblast předmětů. Určitě by to pomohlo v rozhodování učitelů a celé školy, jaké aplikace zakoupit, které by byli využitelné. Proto by podle nás měli být více nabízeny ukázkové školení, kde by se představovali placené ověřené aplikace přímo na konkrétní předměty, nebo zaměření. Školy přecejenom nemají prostředky, aby nakupovali placené aplikace a pak zjistili, že je nevyužijí nebo jim nevyhovují. Sice je hodně aplikaci ve free verzi, ale většinou jsou tak ořezané, že se jen těžko vyzkouší v praxi při výuce. Také díky velkému množství aplikací, by tyto školení pomohli učitelům v orientaci a přehledu kvalitních aplikací. Projekt iPad pro učitele je podle našeho názoru velmi prospěšný pro školy. Je velmi dobře organizovaný, naší škole určitě pomohl i v rozhodnutí, že chceme stále více zapojovat iPady do výuky a i do ostatních aktivit spojených s naší školou. Po zapojení školy do tohoto projektu, škola nakoupila další iPady a planuje i nákup dalšího vybavení značky apple. Trochu jen narážíme na problém například s programem Bakaláři, který využívají pomalu všechny školy v ČR. Problém je v tom, že na iPadu nejde používat tento systém.

PB-VOŠ a SŠ managementu, s.r.o, Praha

Do projektu iPad pro učitele jsem se zapojila na začátku února, k předání iPadu a Apple TV došlo 17.3.2014. Po převzetí zásilky jsem se asi týden seznamovala s iPadem a jeho ovládáním, kde mi pomocníkem byly webové stránky skolstvi.24u.cz. Po seznámení s iPadem jsem se za pomoci kolegy, který vyučuje IT předměty napojila na wifi síť v naší škole a společně jsme zprovoznili Apple TV na televizi v učebně určené pro studenty vyšší odborné školy. První využití iPadu a Apple TV bylo směřováno do výuky Úvodu do ekonomie pro první ročník vyšší odborné školy, kde jsem využila možnosti stáhnout hotovou prezentaci z mailu a využít ji při výuce problematiky trhu práce. Tuto cestu jsem volila i pro jiné aplikace, například jsem si do mailu posílala hotové texty či tabulky a grafy. Po absolvování školení na Sázavské v průběhu měsíce dubna, jsem se odvážila začít využívat i jiné aplikace, především Keynote, Pages a nejvíce Numbers, která svými tabulkami vyhovuje požadavkům na výuku odborných ekonomických předmětů. Z aplikace Numbers jsem přímo do výuky použila Analýzu bodu zvratu, hypoteční kalkulačku a osobní rozpočet. Pro kolegy učitele jsem uspořádala školení 3.6.2014, bylo pozváno všech 16 kolegů, kteří jsou ve stálém pracovním poměru v naší škole, z pozvaných přišlo 11 a všichni byli z projektu nadšení, minimálně dva určitě do projektu chtějí v příštím roce vstoupit. Druhé školení se konalo 5.6.2014 pro studenty vyšší odborné školy, mělo přijít 20 studentů, 2 se omluvili, 3 nechtěli být na fotografiích. Někteří studenti iPady mají a pro studium je používají, ostatním jsem demonstrovala jejich využití. Již před zapojením do projektu iPad pro učitele jsem se snažila využívat možnosti moderní výpočetní techniky, v učebnách máme napevno zabudované dataprojektory, ke kterým se může vyučující připojit se svým notebookem. Ale tato varianta neposkytuje možnosti volného pohybu po třídě s iPadem v ruce, kterým ovládáme jednotlivé aplikace. iPad nabízí pedagogovi možnost kontroly jednotlivých studentů a jejich pracovního nasazení bez ztráty kontroly nad prezentovanou problematikou. Během několika vteřin se lze z dokumentu přesunout na internet a společně se studenty hledat aktuální informace. Také lze zpestřit výuku pomocí ukázek videí, upozorňovat na jednotlivé položky v textu pomocí zvýraznění či zvětšení a to vše pohybem jednoho či dvou prstů, kterými se dotýkáme obrazovky iPadu. Dříve se mi občas povedlo studenty nachytat, jak si na svých noteboocích či tabletech místo práce v hodině pouštějí filmy nebo hrají hry, případně jsou na Facebooku či jinde na internetu, ale od té doby, co používám iPad s Apple TV se už tato situace neopakovala, protože studenti zjistili, že si mohu kdykoliv při přednášce obejít třídu, aniž bych musela přerušit výuku, a provést kontrolu jejich práce.

SPŠ, Česká Lípa

Školení spojená s projektem iPad pro učitele se uskutečnila 28. 5. 2014 v Liberci, v objektu NIDV, Masarykova 28, a 10. 6. 2014 na SPŠ v České Lípě, Havlíčkova 426. Zaměřili jsme se na základní funkce iPadu, fotografování, možnosti spolupráce s internetovými úložišti informací a také hudební a filmovou produkci během výuky. Učitelé se zajímali zejména o možnosti stahování z Apple Store a využití aplikací ve výuce. S možnostmi využití se pedagogové seznámili i prostřednictvím praktického uplatnění zařízení během celého školení, kdy si mohli jednotlivé funkce sami vyzkoušet. Pro některé z nich to bylo první podobné setkání s tímto přístrojem a probudilo zájem jednoduchostí svého ovládání a hravostí některých aplikací.

ZŠ a MŠ J.A.Komenského Žeravice

iPad jsem využila u všech ročníků, které učím a ve všech vyučovacích předmětech. Žáci byli mnohem více ve výuce aktivní, jelikož ve škole nemáme ani tablety ani iPady a některé děti s tím ještě pořádně nepracovaly. Šlo tedy o zpestření výuky, což bylo zvláště teď ke konci školního roku velmi vítáno. Například v angličtině si děti zkoušeli nejrůznější hry a aktivity k procvičení slovní zásoby či získání slovní zásoby nové. V českém jazyce jsem využila nejvíce aplikace k procvičení vyjmenovaných slov a v matematice k upevnění násobilky. Do budoucna budu určitě prosazovat, aby žáci mohli mít iPad k dispozici alespoň ve skupinkách, což je ale zatím pro naši školu vzhledem k finančním možnostem náročné.

Doctrina – soukromá ZŠ a MŠ, s.r.o., Liberec

Ve chvíli kdy jsem se o dozvěděl o možnosti získání tabletu pro učitele, začal jsem se o tuto možnost velmi zajímat. Překvapilo mě, že se jedná a zařízení Apple. Jelikož žádné zařízení od Apple nemám byl jsem zvědavý na práci s ním a jeho možnosti. Při práci s Ipadem jsem byl mile překvapen jeho dlouhou výdrží baterie, jeho přesností, intuitivností a možnostmi, které celé zařízení nabízí. Vyzkoušel jsem mnoho výukových programů na jednotlivé předměty. Potěšilo mě množství aplikací, jejich rozmanitost i jednotlivé cíle, na které se aplikace zaměřovaly. Zalíbilo se mi i rozpoznávání písma, které mi ulehčilo práci s mými ručně psanými poznámkami. Tablet jsem aktivně využíval při hodinách zejména jako moji digitální pomůcku, jako fotoaparát, jako videokameru, jako dálkové ovládání na zařízení připojené přes bluetooth. Největším přínosem tohoto projektu pro mě bylo to, že jsem si mohl vyzkoušet tabletové řešení od renomované firmy, ke kterému bych se sám o sobě nedostal. Oceňuji zejména možnost odkupu zařízení po skončení zápůjční lhůty. Tablet se stal nedílnou součástí mojí výuky, Ipad mini je pro mě optimálně velký slouží mi pro rychlé vyhledávání informací i jako podpora při výuce.

ZŠ a MŠ Nerudova, České Budějovice

Tablet jsem představil jak kolegům, tak i žákům. Kolegové se na tablet dívali s respektem a ze začátku se ho „báli“. Poté, co pochopili, že je ovládání jednoduché už se jim s ním pracovalo lépe. Většinou ale odpovídali, že tablet ve výuce používat nebudou. Naopak žáci byli nadšeni. Vedu kroužek fyziky, kde jsme tablet použili ve spojení s měřícím systémem PASCO. Ovládání pochopili žáci okamžitě, bez problémů s tabletem pracovali. Jsem rád, že si ho mohu pro školu od Vás odkoupit, určitě v něm ve spojení s tímto měřícím systémem (a nejen s ním) a s Apple TV najdu velice silný motivační prvek pro výuku.

ZŠ Pod Vinohrady, Uherský Brod

V únoru letošního roku jsem využila možnost zapojit se do projektu iPad pro učitele a zapůjčila si na půl roku iPad mini a Apple TV na vyzkoušení. Jsem zástupkyně ředitele základní školy. Učím anglický jazyk a moderní formy výuky mě velmi zajímají. Zejména využití moderní techniky, která mnohdy velmi žákům usnadňuje probírané učivo lépe pochopit a procvičit. Při výuce jsem zatím používala všechny dostupné IT pomůcky na naší škole. PC, interaktivní tabule, dotykovou televizi, vizualizér atd. Proto jsem velmi ráda chtěla zkusit něco nového, jiného. Když mě kolegyně upozornila na možnost využití mini iPadu a Apple Tv, tak jsem vůbec neváhala a do projektu se přihlásila. Balíček s iPadem a krabičkou pro připojení k TV přišel velmi brzy. Velkou výhodou tohoto projektu byla možnost iPad hned používat. Školení, na kterém jsem bohužel z časových důvodů nemohla jet, absolvovala kolegyně, která mně veškeré informace a poznatky předala, bylo také velmi přínosné. Z jednoduchosti a rychlosti iPadu jsem přímo nadšená. Není třeba nic složitého nastavovat nebo se učit. První na řadu přišel fotoaparát a kamera. Jejich kvalita mě příjemně překvapila. Využila jsem při soukromé dovolené. Měla jsem tak vždy oboje po ruce. Pomocí dropboxu jsem si obrázky uložila do počítače. Potom přišly na řadu aplikace, které jsem mohla využít i v hodinách angličtiny. Stačilo propojit Apple Tv s televizí. Synchronizovat iPad s Apple Tv a mohla jsem žákům předvádět další možnosti výuky a zkoušení. Musím říct, že s velmi kladným ohlasem. Nechala jsem i žáky ať si iPad osahají. Stejně tak učitele, kteří se hodin zúčastnili. Použila jsem na 1.stupni v 5. ročníku a na 2. stupni v 8.ročníku. Udělali jsem fotografie a natočili video. Mé nejčastěji používané aplikace: Dropbox, První pomoc, iRadar, Mapy, Google Maps, iVysílání (programy České televize i z archívu), Adobe Reader, Solitaire (hra pro relaxaci), VOYO ( které mám předplacené a mohu sledovat filmy, seriály, sportovní přenosy). V App Store nacházím obrovské množství výukových aplikací. iPad mini nenahradí PC. iPad mini má sympaticky malé rozměry a ve výuce je kdykoli k dispozici. Je lehký, elegantní. Mohu si ho kdykoliv a kamkoliv vzít. Má výborný display a vydrží pracovat celý den. Velmi se mi líbí a stává se pro mě nepostradatelným. Proto jsem se rozhodla, že si ho odkoupím i s Apple Tv.

Gymnázium, SOŠ, ZŠ a MŠ pro sluchově postižené, Praha

Dobrý den, děkuji za možnost vyzkoušet iPad mini ve výuce. Učím ve druhé třídě děti převážně se sluchovým postižením, ale také s dysfázií a se specifickými poruchami vzdělávání. Při výuce se snažím kombinovat klasické vyučování s interaktivní tabulí a nyní zařazuji i práci tabletem. IPad jsem nejčastěji používala jako pohotový obrázkový slovník, jakmile jsem při výkladu narazila na neznámé slovo (vzhledem k postižení to bylo velmi často), našla jsme s jeho pomocí vhodný obrázek. Nejvíc jsme ocenila aplikace Bitsboard a Slovíčka od pana Frimla, hlavně proto, že se dají upravit podle aktuálně probírané látky. Ani nevadilo, že jsem měla k dispozici pouze jeden iPad. Pomocí apple TV děti mohly sledovat práci druhých a tím si učivo procvičovat. Oblíbené byly též matematické rozcvičky s aplikacemi Hungry Fish, calc quiz, Math Fight (zde mi vadilo, že děti bezmyšlenkovitě mačkaly všechny možnosti a tak spíš vyhrával ten hbitější než ten co umí lépe počítat), Match Fast, Math VS Undead (trochu kruté), EcoBrain (číselná řada). Moc hezká je aplikace Matematika pro prvňáky. Geometrické tvary si žáci procvičili s aplikací Geoboard. Všechny nás bavila animace pohádky Kohoutek a slepička, kterou děti po přečtení namalovaly a potom s mojí pomocí zfilmovaly s použitím aplikace LEGO movie. Animaci jsme průběžně kontrolovali pomocí apple TV. Pro velký úspěch jsme zfilmovali ještě pohádku Lev a myška. V případě zájmu obě pohádky pošleme. Grafomotoriku pomohla rozvíjet apl. Brašnička 2, Graphisme, My Mosaic, Letter Book (sice v angličtině, ale dá se dobře využít pro psaní velkých písmen). Při logopedii jsme vyzkoušeli Sock puppets, děti vytvářely různé scénky a zapomněly na veškeré komunikační zábrany, které běžně mají. Pro pobavení jsem podobně použila kocoura Toma (My TOM). Tím, že neustále po dětech opakoval, měly okamžitou zpětnou reakci a snažily se gramaticky správně mluvit. Když jsem šla na procházku nebo jinou školní akci, vždy jsem s sebou Ipad mini brala, je skladný a nepřekáží. Mohla jsem vše zajímavé vyfotit či nafilmovat a s pomocí Pixlr expres fotky poskládat do mozaiky, popsat a vytisknout. Děti si je mohly odnést hned domů a tak zážitky bezprostředně sdílet s nejbližšími. Také jsem často používala aplikaci Phoster se kterou se dají vytvářet různé plakátky a pozvánky. Práce s iPadem je pestrá a zajímavá. Aplikací využitelných při výuce je velké množství. Spoustu bych jich ještě vyzkoušela, ale nebyl čas. Při práci mi pomáhaly zkušenosti jiných učitelů, které jsem našla na www.i-sen.cz a www.ipadvevyuce.cz.

ZŠ, Mníšek pod Brdy

S iPadem jsem před zapojením se do projektu neměla žádné zkušenosti. Ve školství pracuji pouze dva roky a neustále mě baví zkoušet různé nové technologie, techniky učení, které by výuku zpestřily. Než jsem se zapojila do projektu iPad pro učitele, vymýšlela jsem stále nové zábavné činnosti a to za pomoci interaktivní tabule. Po každé, když jsem viděla, že to děti baví a hlavně se tím učí, procvičují, mě tyto zpětné vazby “nastartovaly“ do něčeho nového. O tomto projektu jsem se dozvěděla od kolegyně a jsem velice ráda, že jsem se do něho zapojila. Společnost Apple má velké množství specializovaných aplikací, díky nim je učení kreativnější. Když jsem o iPadu řekla dětem, byly nadšené. K iPadu se chovají jako k “pokladu“, váží si, že ho zrovna oni mohou mít ve třídě. Ipad jsme ve třídě zapojovaly vždy za odměnu, tak dvakrát týdně. Děti se na činnost s ním vždy těšily, zpestřily nám tak hodiny a myslím si, že i zefektivněly. Mnoho aplikací práci žáků rovnou zkontroluje, odůvodní jejich chyby, které poté s dětmi znovu probereme. Děti to neberou jako učení, ale spíše jako hru. Perfektní je propojení iPadu s interaktivní tabulí, pomocí zařízení appleTv. S dětmi jsme používali různé aplikace a to skoro na všechny vyučující předměty. V Anglickém jazyce jsme používali slovíčka AJ, obrázkový slovníček, mobilního učitele a různé songy pro děti. U písní je výborný doprovodný anglický text. Písničku jsme zpívaly snad v každé hodině. V českém jazyce jsme využívaly hlavně aplikace na vyjmenovaná slova – čeština hrou1, slovíčka a také nauč se pravopis. V matematice děti hodně bavila aplikace, ve které mohly děti proti sobě soupeřit. Bohužel se děti v “duelech“ musely střídat a pro ostatní jsem musela vytvářet jinou činnost. K tomu by bylo skvělé mít ipady ve třídě alespoň do dvojic. Ipad jsem představila rodičům na společné třídní schůzce, učitelům ze ZŠ Příbram IIV, Bratří Čapků, kolegyním na naší škole a výuka s ním, se velice zalíbila. Tento projekt, myslím si pomohl k tomu, aby se škola přesvědčila, že jsou iPady zajímavými pomocníky do výuky a pro příští školní rok zakoupí ikufry pro školu. Na tento okamžik se s dětmi moc těšíme. Určitě zažijeme opět zábavné a myslím si, že i mnohem zábavnější hodiny. Ze školení a učitelského summitu 2014 jsem se dozvěděla, že na iPadu jdou dělat úžasné projekty, komiksy, upoutávky a spoustu dalších kreativních činností. Touto zpětnou vazbou bych chtěla poděkovat společnosti 24you, že vytvořily tento projekt a umožnily školám, učitelům vyzkoušení si práci s iPadem.

iKufr

iKufr

Nyní můžete přenést digitální výuku do kterékoliv třídy! Představujeme Vám iKufr – rychlý a snadný způsob, jak iPady pro Vaše studenty a žáky každodenně přenášet, společně synchronizovat či hromadně napájet. Vytvořili jsme pro Vaše produkty značky Apple pohodlné a bezpečné zařízení, které se díky svým výhodám stane neodmyslitelnou součástí výuky.

Speciálně vyvinutou digitální učebnu Vám nabízíme v několika variantách, pro 12 nebo 24 iPadů. Můžete si u nás dokonce nechat vytvořit i zcela nový mobilní iKufr přesně na míru.
Více informací o iKufrech

Nahoru